مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج دانشجویی وامدار هیچ جریانی نبوده و پشت تابلوی هیچ جریان سیاسی قرار نمی‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۸۱۰۷۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
به گزارش بسيج شهرام مهدوی‌مطلق بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس و محصولات فرهنگی که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران برپا شد، اظهار کرد: از مهم‌ترین محورها و مأموریت‌هایی که در طول تاریخ بر تارک جنبش دانشجویی درخشیده است، استکبارستیزی دانشجویان است. 

وی افزود: دانشجویان در 16 آذر 1340 به جرم استکبارستیزی توسط استکبار‌نوازان وقت به مسلخ رفته و قربانی شدند.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دانشجویان با تسخیر جاسوس‌خانه استکبار انقلاب دومی را رقم زدند که از انقلاب اول مهم‌تر بود.

مهدوی‌مطلق، استقلال رأی، استقلال فکری، بیگانه‌ستیزی، دوری از وابستگی و استکبارستیزی را از شاخصه‌های جنبش دانشجویی عنوان کرد و یادآور شد: این شاخصه‌ها همواره مورد تأیید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروزه قشر دانشجو جلوتر از همه اقشار پرچمدار مبارزه با استکبار هستند، بیان کرد: امروز در منطقه غرب آسیا، منطقه خاورمیانه و درون کشور ما زمزمه‌هایی مبنی بر استکبارنوازی وجود دارد.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان شاخصه‌های ابرقدرتی عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت و شرایط آمریکا با تحولاتی که بعد از 11 سپتامبر ایجاد شد به اضمحلال رفته است.

مهدوی‌مطلق بیان کرد: شیرازه ابرقدرتی آمریکا پس از 11 سپتامبر و لشکرکشی به منطقه خاورمیانه از هم فرو پاشیده و در حال دست و پا زدن است.

وی یادآور شد: آمریکا با فرو پاشیدن شاخصه‌های ابرقدرتی به راهکارهای مختلفی برای احیای خود تلاش می‌کند.

مهدوی‌مطلق تبیین کرد: تثبیت رژیم صهیونیستی در منطقه و منفعل کردن کشورهای حاشیه این رژیم از دیگر سیاست‌های آمریکا در منطقه بوده که متأسفانه برخی کشورها از جمله عربستان دچار آن شده است.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دانشجو همواره در خط مقدم با استکبار بوده و هست، گفت: نگاه دانشجویان به منطقه و تحولات کشور باید نگاه دانشجویان شهیدی باشد که از جان و مال خود برای پایداری انقلاب گذشتند و دانشجویان باید در این پیچ تاریخی نقش خود را به عنوان دانشجوی مسلمان شناخته و با تشخیص ضرورت ایفا کنند.

مهدوی‌مطلق با اشاره به جایگاه بسیج دانشجویی افزود: بسیج دانشجویی تشکلی دانشگاهی بوده که تفکری مهم و اصولی را پرچمداری می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج دانشجویی پشت تابلوی هیچ جناح سیاسی قرار ندارد.

مهدوی‌مطلق با اشاره به انتخابات پیش‌روی مجلس و مجلس خبرگان، گفت: تفکر بسیج دانشجویی در انتخابات حضور حداکثری و اعلام شور و نشاط انتخاباتی در استان و کشور است.

 

ارسال نظرات