رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: طرح ویزیت رایگان افراد محروم توسط بسیج جامعه پزشکی خوزستان و با پیشنهاد مرکز بهداشت حمیدیه به بسیج جامعه پزشکی استان انجام شده است که طی آن قرار است روزانه ۵۰۰ بیمار توسط تیم بسیج جامعه پزشکی معاینه و مداوا شوند.
کد خبر: ۸۵۸۱۰۸۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، یاور شاه‌ولی، گفت: یاور شاه‌ولی، گفت: مهم‌ترین هدف بسیج جامعه پزشکی استان، درمان بیماران نیازمند و قشر محروم و کم درآمد است که به دلیل بضاعت مالی و شرایط معیشتی نمی‌توانند به پزشکان متخصص یا فوق تخصص مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: در این طرح قرار است روزانه ۵۰۰ بیمار توسط تیم بسیج جامعه پزشکی معاینه و مداوا شوند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان افزود: چنانچه بیماران نیاز به خدمات تخصصی یا فوق تخصصی داشته باشند به منظور ادامه درمان به یکی از بیمارستان‌های اهواز اعزام و به طور رایگان تحت درمان قرار خواهند گرفت.

شاولی با بیان اینکه افراد بی‌بضاعت که بصورت رایگان ویزیت می‌شوند، توسط خانه‌های بهداشت به مرکز بهداشت حمیدیه معرفی شده‌اند، خاطرنشان کرد: طرح ویزیت رایگان افراد بی‌بضاعت بنا به پیشنهاد مرکز بهداشت حمیدیه به بسیج جامعه پزشکی استان انجام شده است، افراد نیازمند پس از معاینه توسط پزشک تیم سلامت به پزشک متخصص معرفی و مداوا می‌شوند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان یادآور شد: این تیم پزشکی متشکل از ۴۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در همه زمینه‌ها به غیر از پزشک زنان در هشتم آبان ماه سال جاری در مدرسه شهید عباس‌پور حمیدیه بیماران را ویزیت خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات