معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:
روحانیون و مبلغان در زمینه تبلیغ و ترویج طرح احسان حسینی و سایر طرح‌های اجرایی کمیته امداد در مناطق مختلف، در مشارکت مردم تاثیر بسزایی دارد.
کد خبر: ۸۵۸۱۱۳۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال نیز مطابق سنوات گذشته طرح احسان حسینی در ماه‌های محرم و صفر اجرایی خواهد شد.

رضا حسنلو با اشاره به اینکه طرح احسان حسینی با جمع‌آوری نذورات مردمی در کمک به مددجویان کمیته امداد اجرایی می‌شود، تصریح کرد: هدف از اجرای طرح احسان حسینی توجه و خدمت‌رسانی بیشتر به محرومان است.

وی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان به نفع محرومان و خانواده‌های نیازمند و ترویج فرهنگ اسلامی از دیگر اهداف اجرای طرح مذکور می باشد.

حسنلو گفت: این طرح با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی، هیئت امنای مساجد و حسینیه‌ها اجرا می‌شود.

رضا حسنلو اظهار داشت: امسال طرح احسان حسینی در 197 مسجدی که کمیته امداد استان زنجان با آنها تفاهم‌نامه دارد، همچنین در 20 مرکز نیکوکاری فعال استان نیز طرح مذکور اجرا می‌‍شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خاطر نشان کرد: در سایر مساجد استان زنجان نیز در مناسبت‌های مختلف سال نسبت به اجرای طرح‌ها اقدام می‌شود.

حسنلو با تاکید بر اینکه نذورات جمع‌آوری شده در طرح احسان حسینی دقیقا بر اساس نیات خیرین هزینه و توزیع می‌شود، گفت: کمیته امداد در نظر دارد با برپایی سفره‌های بی‌ریا و بی‌آلایش زمینه بهره‌مندی خانواده‌ها را فراهم کند.

وی همچنین از هماهنگی کمیته امداد با روحانیون و مبلغان در زمینه تبلیغ و ترویج طرح احسان حسینی و سایر طرح‌های اجرایی کمیته امداد در مناطق مختلف تصریح کرد: فعالیت مبلغان در مشارکت مردم تاثیر بسزایی دارد.

حسنلو با بیان اینکه امسال طرح حامی یابی برای ایتام نیز در مجالس عزاداری انجام خواهد شد، تصریح کرد: به ویژه در مراسم عزاداری که مربوط به شیرخوارگان حسینی است و روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود، حامی یابی برای ایتام انجام خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین اختصاص شمار حساب ویژه برای اجرای طرح احسان حسینی نیز خبر داد و گفت: این شماره نزد بانک ملی به شماره 0108640425009 است.

ارسال نظرات