سردار صلاحی در اردکان :

بصیرت، اولین شرط استمرار راه شهداست

سردار صلاحی در یازدهمین یادواره شهدای محله مزرعه سیف اردکان گفت: بصیرت، اولین شرط استمرار راه حقیقت و راه شهداست .
کد خبر: ۸۵۸۱۱۶۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ در این مراسم سردار محمود صلاحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء بویژه سردار شهید ذبیح الله عاصی زاده به بیان خاطراتی از رشادت های این شهید بزرگوار پرداخت.

وی اظهار داشت: شهید عاصی زاده یکی از افتخارات دوران دفاع مقدس است و کسی که در مکتب امام خمینی (ره) و ولایت درس بخواندبه سرعت رشد می کند.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: استان یزد و بویژه شهرستان اردکان بخاطر داشتن رزمنده شجاع و با بصیرتی مانند سردار شهید عاصی زاده باید به خود ببالد .

وی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این برنامه و حضور پرشور مردم در این مراسم افزود: بصیرت، اولین شرط استمرار راه حقیقت و راه شهداست و نسل جوان ما ادامه دهنده راه شهداء خواهند بود .

سردار صلاحی در ادامه با اشاره به شکل گیری حرکت هایی بعد از اسلام در جهان گفت: هیچکدام از این حرکت ها به نتیجه نرسیده است اما انقلاب اسلامی ایران به رهبری مرجعیت عالیقدر شکل گرفت و در برابر ابرقدرت های جهان ایستاد .

وی تصریح کرد : انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه شعار نه شرقی نه غربی به موفقیت رسید و با این پیروزی، دشمن سعی دارد با توطئه های مختلف این انقلاب را از بین ببرد .

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: نباید از هیاهوی غرب بترسیم چرا که امروز به برکت انقلاب اسلامی قدرتهای پوشالی دنیا جایی ندارند .

وی با اشاره به تحولات عراق بر نقش مرجعیت شیعه تأکید کرد و گفت : داعش قصد دارد چهره اسلام ناب را مخدوش کند .

سردار محمود صلاحی در ادامه سخنان خود گفت: فاجعه منا نتیجه بی کفایتی آل سعود بود و اگر در این فاجعه عمدی در کار نباشد مطمئنا کوتاهی کردن مسجل بود .

وی از سکوت مدعیان حقوق بشر در زمینه کشتار مردم مظلوم یمن و فاجعه منا انتقاد کرد .

لازم به ذکر است که یازدهمین یادواره شهدای محله مزرعه سیف با حضور جمعی از مسئولین ، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران ، اقشار مختلف و تنها یادگار سردار شهید ذبیح الله عاصی زاده در محل مسجد امیرالمؤمنین (علیه السلام) مزرعه سیف اردکان برگزار شد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار