پيام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد بمناسبت ماه محرم

ماه محرم فرصت مناسبی برای شناخت اهداف قیام امام حسین (ع) است چون در انگیزه الهی عاشورا غیر از خدا راه نداشت و سبب شد که اهداف عاشورا و قیام اباعبدالله‏ الحسین(ع)، اهدافی مطابق با فطرت و سرشت تغییر ناپذیر انسان صورت گیرد.
کد خبر: ۸۵۸۱۱۹۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد با انتشار پیامی، فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان را به عموم شیعیان و شهروندان ولایی شهرستان میبد تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

السلام عليك يا ابا عبدالله الحسين(ع)

كشتي شكست خورده طوفان كربلا

در خاك و خون تپيده ميدان كربلا

نگرفت دست دهر گلابي به غير اشك ******************* زان گل كه شد شكفته به بستان كربلا

از آب هم مضايقه كردند كوفيان *******************خوش داشتند حرمت مهمان كربلا

بودند ديو و دد، همه سيراب و مي مكيد *********************خاتمز قحط آبسليمان كربلا

آه از دمي كه لشگر اعدا نكرد شرم

كردندرو به خيمه سلطان كربلا

محرم آمد تا بغض‌ها غم‌انگیزترین و زیباترین بهانه‌های عشق را با قطره‌های اشکببارند و بار دیگر سینه‌چاکان حضرت اباعبدالله حسین(ع) مظلومیت و تنهایی پسر مولودکعبه را بر سر و سینه بزنند.

ماه محرم فرصت مناسبی برای شناخت اهداف قیام امام حسین (ع) است چون در انگیزه الهی عاشوراغیر از خدا راه نداشت و سبب شد که اهداف عاشورا و قیام اباعبدالله‏ الحسین(ع)، اهدافی مطابق با فطرت و سرشت تغییر ناپذیر انسان صورت گیرد.

حسين آمد و عشق را آبرو بخشيد و عباس با دستان بريده و لبان خشکيده با مشکي زخمي عشق را سيراب کرد ؛ زينب عشق را تداوم بخشيد و آن را در گستره زمين و آسمان منتشر کرد تا از آن پس تمام عاشقان وامدار حماسه عاشورا باشند.کربلا قبله الهام عاشقان شد و عاشورا ميعادگاهي براي آنان که مي خواهند نماز عشق را در محرابي به بلنداي تاريخ بپا دارند.از آن روز زندگي معنا يافت که حسين (ع) بر کتيبه دل ها نقش بست و عاشورا اين راز نهفته، مضمون تمام ناگفته ها شد و اکنون بحمدالله جمهوری اسلامی ایران به پرچمداری مقام عظمایولایت فقیه، یگانه منادی حکومت صالحان و استقرار عدالت و امنیت جهانی زیر سایة حاکمیت الهی است و الگوی نظام اسلامی در این مسیر بی‌تردید نهضت خونبار عاشوراست.

اینجانب فرا رسيدن ایام سوگواری حضرت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران فداکار و باوفاي ايشان را تسليت عرض نموده،عزت و سربلندی اسلام و مسلمین، سلامتی و سرافرازی همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامت ظله))را از ایزد منان مسئلت می نمایم .

سرهنگ پاسدار امیر فلاح

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد

ارسال نظرات
آخرین اخبار