حجت الاسلام علی گندمی با بیان اینکه استاد دانش از افتخارات جهان اسلام و تشیع بود افزود: تجلیل رهبر معظم انقلاب از این شخصیت قرآنی نشانه این است که وی یک سرباز به تمام معنی انقلاب، مکتب امام و رهبری بودند...
کد خبر: ۸۵۸۱۱۹۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،مراسم بزرگداشتمهاجر الی الله،قاری بین الملل قرآن کریم،حاج حسن دانش در مهدیه امیرآباد شهرستان میبد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان در این مراسم تواضع و فروتنی،اخلاق و عفت کلام را از ویژگی های بارز مرحوم "حسن دانش" خواند و گفت: استاد دانش تمام وجودش نور و برگرفته از تاثیر آیات قرآن بود؛شخصیتی که بارها دل رهبر معظم انقلاب را با قرائت های زیبای خود شاد کرد.


حجت الاسلام علی گندمی با بیان اینکه استاد دانش از افتخارات جهان اسلام و تشیع بود افزود: تجلیل رهبر معظم انقلاب از این شخصیت قرآنی نشانه این است که وی یک سرباز به تمام معنی انقلاب، مکتب امام و رهبری بودند و امروز هم استاد دانش در بین ماست و قرائت های زیبا، تدریس و خاطرات زیبای ایشان همیشه در بین ما جاودانه خواهد ماند.


وی با اشاره به حضور حاج حسن دانش در شهرستان میبد گفت: وی از شخصیت هایی بود که فوق العاده به دانش آموزان و متربیان خودش اهمیت قائل بود و استعداد و توان بالای نوجوانان و جوانان شهرستان میبد حاج حسن دانش را مجذوب خود کرده بودند بگونه ای که ایشان هر هفته به صورت منظم دوشنبه ها در شهرستان میبد حضور می یافت.


حجت الاسلام گندمی تصریح کرد : هر چند ایشان 29سال عمر کردند اما عمق عمر ایشان و تاثیر آن به حدی بود که سالیان سال در آینده ،شاگردان آن را جبران خواهند کرد.


نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان در ادامه فاجعه تلخ و خونبار منا را بی کفایتی دولت آل سعود دانست و یادآور شد : سعودی ها که خود را پرده دار خانه خدا می داند و دم از حقوق بشر می زند چگونه مردم مظلوم یمن را زیر بمباران موشکی قرار داده اند.


گندمی نقشه راهبردی دشمنان را اسلام هراسی در دنیا خواند و گفت: دشمنان با کمک مزدوران کشورهای اسلامی دست به ترور و کشتار و سوزاندن انسانها می کنند تا با ایجاد رعب و وحشت مسلمانان را ترویست معرفی کنند.


وی با بیان اینکه امروز دهها دانشگاه در اروپا برای شیعه شناسی ایجاد شده است تاکید کرد: تمام فرصت ها و راهبردهای مسلمانان در این دانشگاه ها به صورت دقیق بررسی شده است.

گندمی در ادامه با اشاره به نظر برخی در ارتباط ایران با امریکا گفت: کسانی که معتقدند ارتباط ایران و امریکا به هم نزدیک شده است اشتباه می کنند چرا که آنها می خواهند ما را به شرایط قبل از انقلاب برگردانند.


تصویر درون برنامه‌ای 1


تصویر درون برنامه‌ای 7

تصویر درون برنامه‌ای 2


تصویر درون برنامه‌ای 3


تصویر درون برنامه‌ای 4


تصویر درون برنامه‌ای 8












ارسال نظرات