خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه استان قم گفت: با همت سازمان بسیج رسانه قم کلاس آموزش خبرنگاری با حضور اساتید مجرب این رشته روزهای پنج شنبه و جمعه 23 و 24 مهرماه برای علاقه مندان بسیجی استان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۱۲۲۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عبدالمجید تناور در گفت‌و‌گو با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به برگزاری کلاس آموزش خبرنگاری در استان قم اظهار داشت: با همت سازمان بسیج رسانه قم کلاس آموزش خبرنگاری با حضور اساتید مجرب این رشته روزهای پنج شنبه و جمعه 23 و 24 مهرماه برای علاقه مندان بسیجی استان قم برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه استان قم افزود: دوره آموزش خبرنگاری ویژه بسیجیان فعال پایگاه‌های بسیج استان قم برگزار می‌شود که شامل کلاس‌های تیتر نویسی، کلیات خبر، خبرنویسی، گزارش نویسی، مصاحبه خبری و آشنایی با رسانه‌های استان است.

تناور با اشاره به اهداف برگزاری دوره آموزش خبرنگاری توسط بسیج رسانه قم بیان کرد: تأمین نیروهای ارزشی برای رسانه‌های متعهد استان یکی از اهداف بسیج رسانه قم از برگزاری این دوره‌ها است که تلاش می‌کنیم با برگزاری این دوره به هدف مان برسیم.

وی با اشاره به برنامه‌های دوره آموزشی خبرنگاری عنوان کرد: دوره آموزش خبرنگاری بسیج رسانه فردا آغاز می‌شود و از ساعت 15 الی 19/30 کلاس‌های آموزشی برای علاقه مندان به خبرنگاری تدریس می‌شود و روز جمعه نیز از ساعت 8 الی 12 با برگزاری ادامه این کلاس‌ها دوره آموزش خبرنگاری به اتمام می‌رسد.

مسئول سازمان بسیج رسانه قم گفت: بیش از 70 نفر از بسیجیان خانم و آقا در این دوره‌ها ثبت نام کرده‌اند و دوره آموزش خبرنگاری توسط 5 استاد مجرب آقا و خانم در مجتمع آموزشی تربیتی آیت الله سعیدی برگزار می‌شود.

تناور افزود: پس از حضور در دوره آموزش خبرنگاری گواهی دوره آموزش مقدماتی به شرکت کنندگان می‌دهیم که شرط حضور در دوره‌های تکمیلی و پیشرفته داشتن گواهی این دوره است.

وی با بیان اینکه دوره آموزش خبرنگاری به صورت رایگان برگزار می‌شود گفت: کتاب و جزوات آموزش خبرنگاری به شرکت کنندگان در این دوره می‌دهیم، بسیجی‌های شرکت کننده می‌توانند به صورت افتخاری با خبرگزاری بسیج همکاری کنند که امیدواریم به وسیله آموزش‌هایی که در این دوره به آن‌ها می‌دهیم نیروهای ارزشی کافی برای خبرگزاری‌های استان تأمین شود.


ارسال نظرات