خبرهای داغ:
با حضور معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم؛
مربیان نمونه شجره طیبه صالحین حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین(ع) با حضور معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) تجلیل و تقدیر شدند.
کد خبر: ۸۵۸۱۲۲۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نشست عاشقان ولایت با حضور فرماندهان، ائمه جماعات، مربیان، سرگروهای صالحین، مربیان ومسئولان قرآنی، مربیان ومسئولان طرح تابستانی، شورای پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی با سخنرانی حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده، معاون تعلیم وتربیت بسیج سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) درمسجد سلمان فارسی، برگزار شد.

حجت السلام امیرزاده در این نشست بصیرتی به موضوع حلقه های صالحین پرداخت و اظهار کرد: از حوزه های موفق در بحث حلقه های شجره طیبه صالحین درسطح ناحیه و سپاه استان، حوزه شهید ابراهیمی است که از 12 فرمانده پایگاه بسیج این حوزه، 11 نفر خود به عنوان سرمربی حلقه صالحین می باشند.

وی ابراز کرد: اگر ما درحلقه های صالحین " تکلیف محوری " را اجرایی نماییم، دیگر خود متربیان به دنبال مباحث معرفتی می روند و آنچه برای ما مهم است انتقال تجربیات مفید مربیان می باشد.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) افزود: " مرحله تربیت محوربودن تا آموزش محور بودن " را چه درحلقه های صالحین، پایگاه بسیج و بلکه خارج از پایگاه بسیج را باید دنبال نمود و ما درحلقه های صالحین بایستی موضوع هائی همانند بحث تربیتی و اخلاقی از نظر دین مبین اسلام، بحث معرفتی و اعتقادی و احکام، بحث بصیرتی و روشنگری و بحث مهارتی را دنبال کنیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص "اقتصاد مقاومتی" مبینی بر اینکه" مدیریت مصرف یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است و پرهیز از اسراف" بر اجرایی شدن فرمایشات مقام عظمای ولایت در بحث اقتصاد مقاومتی توسط بسیجیان تاکید کرد و ادامه داد: بسیج و بسیجیان با پیروی از خط ولایت، دغدغه های فرمانده معظم کل قوا را در این خصوص بر طرف کنند.

امیرزاده همچنین به سخن سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین اشاره کرد و بیان نمود: سردار نقدی بیان کرده هرجا که ما در مقابل آمریکا و استکبار جهانی ایستادیم، قیمت نفت بالا رفته و هر جائیکه موافقت حاصل شده، قیمت نفت پایین آمده است.

وی رمز موفقیت جامعه و کشور را در خود باوری دانست و ابراز کرد: ایستادن و مقاومت ما در طول هشت سال دفاع مقدس، مارا به مرحله خود اتکایی و خود باوری رساند و این مسئله را باید برای نسل جوان و نوجوان بسیجی با بصیرت و روشنگری بیان نمود که نباید به کشوری مثل آمریکا که به فرموده امام خمینی (ره) "شیطان بزرگ است" دلخوش نمود و امیدوار به رفع تحریم ها از طرف آنها بود بلکه باید روی پای خودمان به ایستیم و در همه حال خود باوری داشته باشیم.

معاون معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در پایان صحبت خود با اشاره به نامگذاری سال 94 توسط مقام معظم رهبری به "همدلی و هم زبانی دولت و ملت" این شعار را به کل اقشار و ارگانهای کشور عمومیت داد و تصریح کرد: عامل موفقیت یک پایگاه مقاومت بسیج، تعامل، همکاری، همدلی و هم زبانی بسیج با هیئت امنای مسجد و بالعکس می باشد.

شایان ذکر است در این جلسه که حجت الاسلام احمد احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، محسن کمالی جانشین فرماندهی، حجت الاسلام جوشقانیان معاون تعلیم و تربیت و جمعی از معاونین ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم حضور داشتند از سرگروههای نمونه حلقه صالحین حوزه یک شهید ابراهیمی با اهدای لوحی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.


ارسال نظرات