رئیس اداره تبلیغات اسلامی خواف خطاب به مداحان اهل بیت(ع):
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خواف خطاب به مداحان و سخنرانان اهل بیت(ع) گفت: امروز جنگ تربیون‌هاست؛ مراقب باشید تریبون مجالس عزاداری امام حسین(ع) را دست دشمن ندهید.
کد خبر: ۸۵۸۱۲۴۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام جوانشیری در گردهمایی منادیان بصیرت در شهرستان خواف که با حضور مسئولان شهرستان، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبد الله الحسین (ع) در سخنانی خطاب به مداحان گفت: در مداحی از اشعار مستند، صحیح و دارای مفاهیم و پیام موثر استفاده کنید و از روضه های غیر مستند و جملات غلو آمیز که موجب توهین و تحقیر است بپرهیزید.

وی افزود: مداحی افتخار بزرگی است؛ قدر این جایگاه و منصب را بدانید؛ شما مداحان مسئولیت بسیار خطیری در این برهه از زمان دارید.

جوانشیری تصریح کرد: الان جنگ نرم است و دشمن به خانه هایمان نفوذ کرده است؛ امروز جنگ تریبون ها است مراقب باشید تریبون مجالس و محافل عزاداری امام حسین(ع) را دست هر کسی نسپاریم چرا که این تریبون از دیدگاه ما شیعیان مقدس است و باید از آن صیانت بکنیم.

در ادامه سرهنگ پاسدار ترجمان، جانشین فرماندهی ناحیه هم در خصوص ماه محرم به نکاتی اشاره نمود و در پایان هم مداحان اهل بیت (ع) هم به مداحی و مرثیه سرایی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها