کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با بسیج:
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، بسیج نقش بسزایی دارد چراکه با حضور نیروهای کارآمد و متخصص با حداقل هزینه تولیدات داخلی صورت می گیرد و اقتصاد کشور رو به جلو پیش می رود.
کد خبر: ۸۵۸۱۲۵۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد بزرگ نیا کارشناس مسائل اقتصادی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص ارتباط بسیج و تحق سیاست های اقتصادمقاومتی اظهار داشت: نیروهای بسیجی در تمامی زمینه ها فعالیت می کنند و در جهت سازندگی کشور به منظور رفع مشکلات اقتصادی قدم بر می دارند.

وی افزود: در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، بسیج نقش بسزایی دارد چراکه با حضور نیروهای کارآمد و متخصص با حداقل هزینه تولیدات داخلی صورت می گیرد و اقتصاد کشور رو به جلو پیش می رود.

کارشناس مسائل اقتصادی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری تاکیدات بسیاری بر موضوع اقتصاد مقاومتی دارند و بهره گیری از نیروهای بسیجی را مهم و لازم می دانند و این بدین دلیل است که جوانان آینده سازان کشور اسلامی می باشند.

وی در ادامه گفت: برآورده ساختن نیازهای اولیه، برنامه ریزی صحیح و جامع، افزایش سطح علمی و دیگر موارد از جمله اصولی است که باید برای تولید ملی در کشور رعایت شود.

بزرگ نیا در پایان گفت: از آنجایی که موضوع اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم ها از موضوعات بسیار مهم در جامعه است، دولت و دیگر مسئولین باید زمینه های لازم را در جهت رفع مشکلات اقتصادی فراهم سازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها