شهرداری ابرکوه به مناسبت آغاز ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) و یارانش اقدام به برگزاری اولین دوره مسابقات عکس عاشورایی با بیش از 2 میلیون تومان جایزه نقدی می نماید.
کد خبر: ۸۵۸۱۲۸۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی شهرداری ابرکوه، این مسابقه بزرگ که با اهداف به تصویر کشیدن حضور مردم و هیئت های عزاداری در ماه محرم و شناساندن حادثه عاشورا از نگاه دوربین، تقویت و تبادل تجربه های هنری میان هنرمندان فعال می باشد در دو بخش و سطح انجام می شود.

مسئول روابط عمومی شهرداری ابرکوه ضمن دعوت از کلیه هموطنان و همشهریان در شرکت در این مسابقه بزرگ اظهار داشت: مسابقه با دو بخش موضوعیت اصلی شور و نشاط، کودک و محرم و مسجد و تکایا در ماه محرم و در بخش فرعی نیز بافت قدیمی و تاریخی در ماه محرم و در سطوح حرفه ای و نیمه حرفه ای برگزار می گردد .

بابایی شرکت در مسابقه بزرگ عکس سرو عاشورایی را برای کلیه علاقه مندان مرد و زن آزاد برشمرد و افزود: تهیه عکس و ارسال آن به شرط حضورآنها در شهرستان ابرکوه می باشد.

وی شرایط شرکت در مسابقه را اینگونه عنوان کرد و گفت: این مسابقه به صورت تک عکس می باشد و هر عکاس مجاز است که حداکثر 5 قطعه عکس (رنگی یا سیاه و سفید) به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.

بابایی در ادامه بیان کرد: مشخصات فنی عکس های ارسالی باید 20 سانتی متر در 20 سانتی متر و 72dpiبا فرمت رایج دیجیتالیjpegو عکس های موبایل با بالاترین خروجی باشد.

وی گفت : شناسنامه عکس ها شامل زمان،مکان و عنوان مشخص می باشد که ترجیحا باید هر عکس یک عنوان مشخصی داشته باشد.

مسئول روابط عمومی شهرداری ابرکوه تصریح کرد: هر عکاس مجاز است فقط در یک بخش و سطوح مسابقه شرکت نماید.

بابایی آخرین مهلت ارسال آثاررا جمعه 22 آبان 1394 اعلام نمود وافزود: آثار صرفا از سه طریق صورت می گیرد:آپلود عکس و ارسال لینک آپلود به آدرس: www.AbarSarv.ir، ارسال عکس و مشخصات به آدرس ایمیل:AbarSarv@Gmail.com، عکس و فایل اطلاعات بر روی لوح فشرده به آدرس:استان یزد/شهرستان ابرکوه/ صندوق پستی 8931649559 روابط عمومی شهرداری ابرکوه ارسال میگردد. و علاقه مندان برای اطلاع بیشتر از شرایط مسابقه از طریق سامانه ارتباطی پیام کوتاه دبیرخانه مسابقه: 1201 30 20 5000 و سایت اینترنتی مسابقه: www.AbarSarv.irمی توانند اطلاعات بیشتری را کسب نمایند.

وی ادامه داد: اعلام اسامی برگزیدگان: شنبه 7 آذر 1394 و برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده: چهارشنبه 11 آذر (همزمان با اربعین حسینی) می باشد.

وی در پایان اذعان نمود: صرفا عکسهایی که در ایام محرم سال جاری 1394 در شهرستان ابرکوه تهیه شده باشند در مسابقه پذیرفته می شود و حضور عکاسان سراسر کشور بلامانع است.

ارسال نظرات