نائب رئیس اول مجمع بسیج استان یزد با اشاره به دستاوردهای مهم دفاعی ایران گفت: آمریکا بهتر از همه از این دستاوردها اطلاع دارد و و اگر می‌توانست و جرأت آن را داشت، گزینه نظامی را به میدان می‌آورد.
کد خبر: ۸۵۸۱۲۸۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد صبح روز گذشته در نشست مجمع بسیج استان یزد با اشاره به دستاوردهای مهم دفاعی ایران اسلامی، گفت: به یاری خداوند و برکت خون شهیدان و اطاعات از ولایت فقیه، ایران اسلامی بزرگترین قدرت منطقه در زمینه تولید محصولات نظامی است.

سردار فتوحی اظهار کرد: توانایی امروز ایران در خنثی کردن تکنولوژی‌های دشمن  در زمینه‌های دریایی، هوایی و واقعیتی است که دشمن هم به آن اذعان دارد.

نائب رئیس اول مجمع بسیج استان یزد افزود: امروزه موشک‌های هوشمند و بالستیک خلیج فارس به عنوان کابوس ناوهای آمریکایی لقب گرفته و از قدرت بسیار بالایی برخوردار است، همچنین زیردریایی غدیر هم به عنوان کمین‌گاه در زیر آب نام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این تجهیزات و دیگر تجهیزات آماده شده و در حال بهره‌برداری است و آمریکا بهتر از همه از آن اطلاع دارد و و اگر می‌توانست و جرأت آن را داشت، گزینه نظامی را به میدان می‌آورد.

سردار فتوحی با اشاره به اهمیت شکل‌گیری بسیج گفت: بسیج با هدف تحقق برنامه‌های ارزشی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... راه‌اندازی شده ضمن اینکه یکی از رسالت‌های بسیج، شناسایی نخبگان علمی و فرهنگی است.

نائب رئیس اول مجمع بسیج استان یزد تأکید کرد: در بین بسیجیان استعدادهای بی‌نظیری وجود دارد که این استعدادها باید شناسایی و تقویت شوند و در راستای پیشرفت و استقلال کشور اسلامی به کار گرفته شوند.

یزدآوا

ارسال نظرات