نماینده ولی فقیه در استان یزد:

زمینه توسعه حوزه‌های علمیه در استان یزد فراهم شود

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت خدمت در حوزه‌های علمیه گفت: زمینه توسعه حوزه‌های علمیه در یزد فراهم شود.
کد خبر: ۸۵۸۱۲۹۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: آیت‌الله محمدرضا ناصری صبح دیروز در دیدار با خادمان حوزه‌های علمیه استان یزد، با اشاره به اینکه علمای بسیار زیادی از حوزه‌های علمیه یزد تربیت شده‌اند، اظهار داشت: خدمت در حوزه‌های علمیه از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه خادمان حوزه‌های علمیه در ثواب کسانی که در این حوزه‌ها تحصیل و عبادت می‌کنند شریک هستند، گفت: این توفیق بزرگی است که خداوند به انسان بدهد که در جایی قرار گیرد و کاری بکند که در اثر این خدمت، کسانی مبلغ و عالم دین شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تاکید بر اهمیت  توسعه حوزه‌های علمیه در یزد، عنوان کرد: انسان باید در کار خود ارزش آن کار را بیشتر مد نظر قرار دهد، اینکه انسان در محیطی معنوی و با این اثرات فعالیت کند بسیار عالی است و بهتر از آن است که در فضایی نامناسب با درآمد بالاتر فعالیت کند.

وی با اشاره به اینکه طلاب و علمای حوزه‌های علمیه، سربازان امام زمان(عج) هستند، گفت: امام زمان(عج) خادمان حوزه‌های علمیه را مطمئنا همچون خادمان مسجد جمکران و خادمان خودشان در نقاط مختلف دوست دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: انسان در این عرصه باید با اخلاص کار کند و با دقت زیادی کارش را درست و میزان انجام دهد و سعی کند که تکلیفش را به خوبی و با عشق انجام دهد.

 

ارسال نظرات