مدیرکل بازرسی استان یزد با بیان اینکه به نظر می‌رسد در ایام انتخابات، کار در دستگاه‌های مختلف اداری تعطیل می‌شود، گفت: امور دستگاه‌ها به هیچ وجه نباید تحت تاثیر انتخابات قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۸۱۲۹۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت‌الاسلام اکبر طالبی، عصر دیروز در شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان یزد با توجه به حساسیت انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: این انتخابات با توجه به موافقت هسته‌ای و شرایط موجود در کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و حضور گسترده و باشکوه مردم می‌تواند هیمنه انقلاب را حفظ و تقویت کند.

وی عنوان کرد: انتخابات در شرایط موجود کشور، فرصت بسیار مناسب و مهمی است که باید از آن نهایت استفاده را کرد و به دشمن نشان داد که ملت ایران همواره با اصل و اساس انقلاب همراه است.

طالبی تاکید کرد: با توجه به اهمیتی که این انتخابات دارد، باید از نفوذ دشمن، تخلفات و ناآگاهی‌های مردم جلوگیری شود اما نباید در این مسیر، حالت انفعالی به خود بگیریم و هر اقدامی باید در جای خود به موقع و شایسته انجام شود و سایر امور نباید تحت‌الشعاع قرار گیرد.

مدیرکل بازرسی استان یزد ادامه داد: در چند ماهی که در استان درگیر انتخابات هستیم، نباید همه امور تعطیل شده و تنها به مسئله انتخابات بپردازیم بلکه همه امور باید به موقع انجام شود تا کار مردم با تاخیر مواجه نشود.

طالبی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های سازمان بازرسی، نظارت همگانی بر امور است، خاطر نشان کرد: بالغ بر ده‌ها نفر در دستگاه‌های مختلف مسائل را رصد می‌کنند و در عین حال که به کار خود در ادارات مشغول هستند، با استفاده از مطالب مطرح شده در دوره‌های آموزشی، می‌توانند نقش مهمی در عدم استفاده از امکانات دولتی برای انتخابات و در راستای منافع کاندیداها ایفا کنند.

وی همچنین دستگاه‌های مختلف دولتی و غیردولتی، نهادها و ارگان‌های مختلف را از بداخلاقی‌های انتخاباتی و تخلفات به ویژه در حوزه اداری بر حذر داشت و افزود: در استان یزد با این موارد برخوردهای جدی و قانونی انجام خواهد شد.

فارس

 

ارسال نظرات