خبرهای داغ:
سرپرست حوزه بسیج دانش آموزی بدر گرگان تاکید کرد؛
سرپرست حوزه بسیج دانش آموزی بدر گرگان گفت: نیاز است که به مسائل فرهنگی به خصوص عفاف و حجاب در بین دانش آموزان توجه ویژه شود.
کد خبر: ۸۵۸۱۳۲۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

حبیبه سالک در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه همایش دانش آموزی « نهضت ما زنده‎ایم» اظهار کرد: این همایش با حضور 415 دانش‎آموز شهرستان گرگان در هنرستان دخترانه 22 بهمن برگزار شده که هدف آن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

وی تصریح کرد: این همایش توسعه فرهنگ عمومی عفاف و حجاب و زنده نگه داشتن حفظ ارزش‎های انقلاب اسلامی را در بین دختران و دانش‎آموزان دنبال می‎کرد.

سرپرست حوزه بسیج دانش آموزی بدر گرگان با بیان اینکه این همایش در سالروز اسارت معصوم آباد برگزار شده، گفت: خانم معصوم آباد کتابی تحت عنوان « من زنده‎ام» را از دوران اسارت خود نوشت و برای اینکه دانش آموزان به حفظ ارزش‎های اسلام و انقلاب اشاعه داده شود به این منظور این همایش به صورت کشوری در نظر گرفته شد.

سالک خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه گسترده دشمنان انقلاب اسلامی نیاز است که به مسائل فرهنگی به خصوص عفاف و حجاب در بین دانش آموزان توجه ویژه شود.

گفتنی است این همایش با همکاری حوزه دانش‎آموزی بسیج فتح و بدر گرگان برگزار شد و از نفرات برتر مسابقه نهج البلاغه در این همایش تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها