خبرهای داغ:
مدیرکل بیمه ایران استان گلستان:

صدور 49 کارت 25 میلیونی برای بازماندگان فاجعه منا در گلستان

مدیرکل بیمه ایران استان گلستان گفت: بیمه ایران صدور 49 کارت 25 میلیونی برای بازماندگان فاجعه منا در گلستان صادر کرده و 44 کارت به خانواده این عزیزان اعطا شده است.
کد خبر: ۸۵۸۱۳۷۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علیرضا عموزاد خلیلی صبح امروز در گفت‎گو با خبرنگاران با بیان اینکه در سال گذشته بیمه ایران 110 میلیارد تومان در استان گلستان خسارت پرداخت کرده است، افزود: بیمه ایران 50 درصد سهم بیمه‎گری و خسارت را در استان گلستان دارد.

وی با بیان اینکه بیمه ایران در سال گذشته حدود 6 هزار میلیارد تومان خسارت در کشور پرداخت کرده است، افزود: بیش از ده سال است که بیمه ایران مسائل بیمه حج تمتع و عمره را برعهده دارد و در طول این سال‎ها به تعهدات خود عمل کرده است.

مدیرکل بیمه ایران استان گلستان یادآور شد: پس از وقوع این فاجعه در سرزمین امن الهی که به دلیل بی‎تدبیری آل سعود شکل گرفت در استان گلستان به ریاست استاندار کارگروه ویژه‎ای شکل گرفت و با مجوز هیئت رئیسه بیمه ایران نسبت به پرداخت بخشی از غرامت حادثه دیدگان پیش قدم شدیم.

عموزاد خلیلی خاطرنشان کرد: تا کنون 44 کارت 25 میلیون تومانی به بازماندگان فاجعه منا در استان گلستان تحویل داده شده است و تعداد از این بازماندگان به دلیل آن که هنوز پیکر عزیزانشان به استان وارد نشده و هنوز باور این موضوع برای این خانواده‎ها سخت است، کارت غرامت 25 میلیونی خود را تحویل نگرفتند.

وی با بیان اینکه آمادگی داریم غرامت این تعداد افراد را پرداخت کنیم، گفت: بر اساس تعرفه بیمه سقف غرامت به جانباختگان 55 میلیون تومان است که تا کنون 25 میلیون تومان آن را پرداخت کردیم.

مدیرکل بیمه ایران استان گلستان با بیان اینکه پرداخت بیش از 3 میلیون تومان به بازماندگان بر اساس قوانین نیاز به انحصار وراث داشت، گفت: در راستای همکاری با خانواده این عزیزان این اقدام از سوی بیمه ایران صورت گرفت.

وی در خصوص تعرفه‎های بیمه‎ای حجاج گفت: سقف تعهدات حجاج جان باخته 55 میلیون تمام است اما برخی از حجاح طرح یک و طرح دو بیمه ایران را برای خود انتخاب کرده بودند که بر اساس آن برای طرح یک 30 میلیون تومان و برای طرح دو 60 میلیون تومان دیگر در نظر گرفته می‎شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه 49 کارت 25 میلیون تومانی برای جانباختگان فاجعه منا صادر شده، گفت: برای آنکه مبلغ غرامت بیمه‎ای به حساب خانوادگان و بازماندگان فاجعه منا پرداخت شود نیاز به انحصار وارث است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها