اولین مرحله از کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان مریوان با بدرقه مسئولین این شهرستان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۸۱۳۸۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به منظور پاسداشت حماسه رزمندگان سپاه اسلام و ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت اولین مرحله از کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان مریوان با بدرقه مسئولین این شهرستان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

در این مرحله 228 دانش آموز دختر دوره متوسطه دوم شهرستان مریوان با 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دوراه دفاع مقدس و یادمان شهدا در شهرستانهای سنندج و مریوان اعزام شدند.

سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان بااشاره به اهمیت کاروان راهیان نور در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزشهای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان بویژه دانش آموزان از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی افزود:دشمن با هجمه گسترده خود در صدد کمرنک کردن نقش ارزشها و باورهای مردم در جامعه است و برگزاری این اردوهای فرهنگی قطعاًراهکار مناسب و ارزشمندی جهت بی تأثیر کردن تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است.

حسینی برگزاری مطلوب و مناسب اردوها طبق سهمیه اعلام شده را ضروری دانست و عنوان کرد: در مجموع 456 دانش آموز دختر دوره تحصیلی متوسطه دوماین شهرستان طی دو مرحله به یادمانها و مناطق عملیانی شهرستانهای مریوان و سنندج اعزام می شوند.

مدیر آموزش و پرورش اضافه کرد:228 دانش آموز دیگردر دومین مرحله از کاروان راهیان نورروز بیست و هشتم مهر ماه جاری به مناطق یاد شده اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات