معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا:

شرط اساسی قدم گذاشتن در مکتب اسلامی ولایت پذیری است

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا گفت: شرط اساسی قدم گذاشتن در مکتب اسلامی ولایت پذیری است.
کد خبر: ۸۵۸۱۳۹۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج : سردار سرلشکر مصطفی ایزدی در ششمین سالگرد شهدای وحدت که صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان ، استاندار، سران طوایف شیعه و سنی و خانواده معظم شهدا برگزار شد، شهدا را نماد استواری وفاداری به عهد و پیمان با خداوند برشمرد  و اظهار داشت: راه شهدا  همه ما را می خواند و باید در این راه که صلاح بشریت و مقدمه انفجارات عظیم در منظقه است حرکت کنیم.

وی تداوم راه شهدا و تعالی به سوی پیشرفت را تحقق راه پیامبر اکرم (ص) دانست و افزود: عدالت و مردم سالاری دینی بایستی بر مبنای ارزشهای قرانی هویت پیدا کند.

سردار ایزدی با تاکید بر اینکه  شرط اساسی قدم گذاشتن در مکتب اسلامی شرط ولایت است تصریح کرد:  در دوران پر فراز و نشیبی که دشمنان درصدد بودند این نور الهی را خاموش کنند اطاعت از اولی الامر زمان ما را در مراحل اولیه انقلاب به پیروزی های شگرف رساند.

وی خاطر نشان داشت: بعد از 14 قرن انقلاب شکوهمند اسلامی نظام 2500 ساله شاهنشاهی را درهم نوردید و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

وی با تاکید از صیانت راه و پیام شهدا اضافه کرد:  اگر شیعه و سنی در مسیر ولایت و ارزشهای قرانی با اعتصام به حبل الهی حرکت کنند این انقلاب می تواند به عنوان الگو و نمونه برای بشریت هدیه ی الهی تلقی شود.

سردار ایزدی اذعان داشت: اگر می خواهید سقوط یک تمدن را ببنید وضعیت فرهنگ غربی بر آن تمدن را به دقت بررسی کنید.

وی یاداور شد: ما در آستانه نیل به تمدن نوین اسلامی هستیم در مسیر تمدن نوین اسلامی آنچه توانسته است کار ساز و تعیین کننده و انگیزه بخش حرکت شهدای ما در فزازهای مهم انقلاب باشد ، جاری و ساری کردن امر ولایت بوده است.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا همچنین بیان داشت: پیروزی در صحنه های مختلف و سخت دفاع مقدس ایمان راسخ ، اعتقاد قلبی رزمندگان و اجرای فرمان امام خمینی(ره) بوده است.

وی جان مایه حرکت شهدا را صدق، تقوا و تزکیه آنان  خواند و گفت: شهدای ما کسانی بودند که شمشیرهای آنها بر بصیرتشان استوار بود و در خط ولایت حرکت  می کردند.

سردار ایزدی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب منافقین در صحنه فعال شدند تاکید کرد: رزمندگان،  انصار و مهاجرین انقلاب اسلامی در استانهای مختلف بر علیه نفاق و ضد انقلاب داخلی متحد شدند و در این اتحاد مقدس کاری کردند تا امنیت پایدار در کشور جمهوری اسلامی برقرار شود.

وی اضافه کرد: دشمن وقتی دید نمی تواند با ابزار فتنه داخلی به نتیجه برسد جنگ 8 ساله را بر رزمندگان اسلام تحمیل کرد.  

وی افزود: رزمندگان اسلام در نقاط مختلف از جمله استان دلاور پرور سیستان و بلوچستان بسیج شدند و شهدای زیادی نظیر شهید میرحسینی را نثار این انقلاب کردند؛  رزمی که باعث تحقق این سخن قران کریم " جمع های کم اما  با اخلاص و وحدت در مسیر ولایت و با بصیرت مجاهدت کردند" شد.

وی یاداور شد: در این جنگ هم قدرت غربی و هم قدرت شرقی به دشمن کمک می کرد اما خداوند پیروزی را نصیب رزمندگان اسلام کرد و مقدر شد تا رزمندگان کاری انجام دهند که در تاریخ 300 ساله کشور ما بی سابقه بماند.

وی تاکید کرد: شهید شوشتری، شهدای وحدت سیستان و بلوچستان، شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای برقراری امنیت داخلی در کشور همه و همه برای اعلای  کلمه "لا الا اله الله محمد رسول الله " تلاش کردند .

سردار ایزدی ادامه داد: امروز ایران اسلامی برای کمک به برادران اهل سنت در جبهه‌های مقاومت فلسطین ‌هدایت مستشاری می‌کند و جبهه مقاومت فلسطین را به سوی خودکفایی هدایت می‌کند.

وی بیان داشت: آمریکاییها در اشغال عراق 5 هزار کشته و مجروح دادند و صدها میلیارد هزینه کردند اما خود اعلام کردند برنده واقعی در صحنه عراق جمهوری اسلامی است

ارسال نظرات
آخرین اخبار