مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در مراسم "لبیک یا حسین(ع)"
حجت الاسلام و المسلمین موحد گفت: امروزه انسان ها باید ضمن درس گرفتن از زندگی گذشتگان بدانند کسانی که در مقابل اسلام ایستادگی کردند به ذلت افتاده اند.
کد خبر: ۸۵۸۱۴۵۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحد در مراسم لبیک یا حسین(ع) که عصر امروز در امامزاده حسن(ع) برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت آغاز ماه محرم الحرام اظهار داشت: امروزه انسان ها باید ضمن درس گرفتن از زندگی گذشتگان بدانند کسانی که در مقابل اسلام ایستادگی کردند به ذلت افتاده اند.

وی افزود: با وجود اینکه هر سال از واقعه عاشورا می گذرد ولیکن این واقعه برای مردم نسبت به سال های پیش جذابتر می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز با اشاره به ایستادگی امام حسین(ع) در مقابل بی عدالتی و ظلم عنوان کرد: همانطور که امام حسین(ع) در برابر دشمن ایستادگی کرد امام (ره) نیز با وجود اینکه دستگیر، زندانی و تبعید شدند ولی در مقابل دشمن تعظیم نکردند که این خود نشانه اثرگزاری واقعه عاشورا در عمق جان وی بود.

وی در خصوص ایستادگی مقام معظم رهبری در مقابل یاوه گویان گفت: سخنان رهبری لرزه بر اندام دشمنان می اندازد.

حجت الاسلام موحد درس گرفتن از واقعه کربلا را از مهمترین درس های عاشورا دانست و افزود: باید در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرد و نماز را به پا داشت چراکه امام حسین(ع) دز ظهر عاشورا نماز را به جماعت اقامه کرد و در کنار این مورد نیز کشیدن روسری از سر حضرت زینب(س) نیز می تواند درسی در جهت حفظ حجاب زنان باشد.

وی گفت: آموختن درس امام حسین(ع) موجب عزت نزد خداوند می شود و در هیئت های مذهبی ضمن عزاداری در مقابل دشمنان اسلام که تجاوز و ستم به مستضعفین را پیش گرفته است ایستادگی کنید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) در پایان گفت: از خداوند خواستاریم عشق به امام حسین(ع) را در دل تمامی انسان ها شعله ور کند و درس عاشورا را اصل زندگی قرار دهد.
ارسال نظرات