کارشناس فضای مجازی در گفتگو با بسیج:
کارشناس فضای مجازی گفت: دشمن می خواهد وضع اجتماعی و اقتصادی جمهوری اسلامی را به صورت بدی جلوه دهد.
کد خبر: ۸۵۸۱۴۶۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

مجتبی صولتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیجی ها باید هوشیار باشند و سخنان مقام معظم رهبری را دائم رصد کنند، اظهار کرد: تغییر باورهای مردم و مسئولان هدف جنگ نرم دشمن است.

وی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دشمن درصدد است نظامی با نام و ظاهرجمهوری اسلامی و محتوای تغییر یافته شکل دهد.

کارشناس فضای مجازی با تاکید بر اینکه بسیجی ها در همه دوره ها، اقشار، زمان ها، مکان ها، ورده ها حضور دارند، گفت: بسیجیان به غیر ازحفظ هوشیاری، تحلیل و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید مطالبه گری داشته باشند و اگرکسی در داخل حرف های دشمن را تکرار کرد، تذکر دهند.

صولتی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد وضع اجتماعی و اقتصادی جمهوری اسلامی را به صورت بدی جلوه دهد، تصریح کرد: اگر جمهوری اسلامی با آمریکا و کشورهای انقلاب کرده اروپایی مقایسه شود، خودباوری شکل می گیرد و از ایجاد خود باختگی جلوگیری می شود.

وی با بیان اینکه بسیجی، پس از روشنگری در مورد خود باید به روشنگری در مورد دیگران بپردازد، افزود: جنگ نرم قابل دیدن و مشاهده نیست و کسانی که در جبهه جنگ نرم با دشمن مقابله می کنند، باید تمامی مصادیق دشمنی را رصد کنند و دیگران را نیز آگاه نمایند.

 

ارسال نظرات