مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش با حضور صدها نفر از پاسداران و پایوران ستاد سپاه فتح برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۱۵۲۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش با حضور صدها نفر از پاسداران و پایوران ستاد سپاه فتح برگزار شد. 
سرگرد پاسدار مهدی حیدری مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح در این مراسم، بصیرت را شاخص ترین ویژگی شهدای کربلا عنوان کرد و عاشق خدا بودن، شجاعت، انتخاب راه ولایت و ثبات قدم دراین مسیر، و عاشق شهادت بودن را از دیگر ویژگی های شهدای کربلا برشمرد.

سخنگوی سپاه فتح با بیان اینکه کربلا صحنه آفرینش شجاعتها در طول تاریخ بود، این فدا شدن ها در راه ولایت و خدا را نتیجه ای از بصیرت دانست و با بیان اینکه بصیرت باعث تشخیص حق از باطل می شود، افزود: حرکت در مسیر حق، ترس از مرگ را از بین می برد و نترسیدن از مرگ، آن را لذت بخش و آسان می کند.


بیرق عزای حسینی در سپاه فتحبیرق عزای حسینی در سپاه فتحبیرق عزای حسینی در سپاه فتحبیرق عزای حسینی در سپاه فتحبیرق عزای حسینی در سپاه فتحبیرق عزای حسینی در سپاه فتحبیرق عزای حسینی در سپاه فتحبیرق عزای حسینی در سپاه فتحبیرق عزای حسینی در سپاه فتحبیرق عزای حسینی در سپاه فتحبیرق عزای حسینی در سپاه فتحبیرق عزای حسینی در سپاه فتحبیرق عزای حسینی در سپاه فتحبیرق عزای حسینی در سپاه فتحبیرق عزای حسینی در سپاه فتحبیرق عزای حسینی در سپاه فتحبیرق عزای حسینی در سپاه فتحبیرق عزای حسینی در سپاه فتحبیرق عزای حسینی در سپاه فتح
ارسال نظرات