تلاش دشمن در جهت محو فرهنگ دینی و اسلامی است

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه دشمنان سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی برای ضربه زدن به فرهنگ ما انجام می دهند، گفت: بیشتر فعالیت‌های آنها روی کارهای فرهنگی برای محو فرهنگ دینی و اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۸۱۵۶۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمود الله‌مرادی در همایش امر به معروف و نهی از منکر که با عنوان فرهنگ عاشورایی و دفاع از مظلوم در مجتمع امام خمینی(ره) شهرستان سنندج و با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: شبیخون فرهنگی تنها مختص حجاب و پوشش نیست و دشمنان سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی برای ضربه زدن به فرهنگ ما می‌کنند.

وی با بیان اینکه نباید از این اقدامات شوم دشمن غافل شد، افزود: 90 درصد فعالیت‌های آنها روی کارهای فرهنگی است که بتوانند فرهنگ دینی و اسلامی را محو کنند.

وی با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم‌الحرام بیان کرد: این ستاد در هفته امر به معروف 220 ویژه برنامه ویژه را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان یادآور شد: برگزاری 6 جلسه در شهرستان‌های استان در این زمینه، برگزاری همایش طلایه‌داران معروف، راهپیمایی حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، فضاسازی ادارات استان و فعالیت‌های دیگری در حوزه‌های هنری، ورزشی و فرهنگی در هفته امر به معروف برگزار می‌شود.

الله‌مرادی با اشاره به اینکه نمی‌توانیم مدعی باشیم که تمامی اقدامات ستاد توانسته تاثیرات صد در صدی در جامعه بگذارد، خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات این ستاد در راستای رعایت فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌شود.

وی یادآور شد: در سطح استان 3 هزار و 902 شورای امر به معروف داریم، اضافه کرد: خیلی از این شوراها 30 درصد از کیفیت کار لازم را ندارند و باید کیفیت شوراها را بالا ببریم.

وی مسئولان را بازوان توانمند ستاد بیان کرد و گفت: مسئولان همواره یاریگر و کمک ستاد بوده‌اند و از تمامی مسئولان استان که با ستاد همکاری داشته‌اند تقدیر کرد.

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در پایان اضافه کرد: تلاش در جهت حفظ وحدت بخش اعظم امر به معروف است و باید به این مقوله به خوبی توجه شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار