به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش:

جامعه ورزش کردستان با خانواده شهدای ورزشکار کامیارانی دیدار کرد

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، مسئولان و جامعه ورزشی استان کردستان با خانواده‌های 3 شهید ورزشکار شهرستان کامیاران دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۸۱۵۶۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هفته تربیت بدنی زمان بسیار مناسبی است که از شهدای ورزشکار و خانواده های آنان تجلیل و قدردانی شود و این الگوهای ایثار و ازجان گذشتگی به جامعه و به خصوص نسل جوان معرفی شوند، الگوهایی که با شهادت خود خطی میان موازنه قهرمانی و پهلوانی پدید آورده اند.

مسئولان ورزشی کردستان و شهرستان کامیاران و مسئولانی از سپاه بیت‌المقدس و سازمان بسیج ورزشکاران ، 22 مهرماه از خانواده سه شهید ورزشکار کردستانی، دیدار و از آنها تجلیل کردند.

این بازدید در راستای برنامه‌های هفته تربیت بدنی صورت گرفت و طی آن مسئولان با حضور در منزل خانواده شهدای ورزشکار کامیارانی، غلام رحمانی، زانیار صحرایی و پیمان ویسی به مقام شامخ این شهدا، ادای احترام کردند.

این شهیدان در رشته‌های فوتبال و کشتی فعالیت می‌کردند و در مردادماه سال جاری در کوه‌ های زرنه اطراف کامیاران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در این دیدار گفت: قهرمانان اصلی و پهلوانان واقعی، شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس هستند و نام‌آوران ورزشی ایران اسلامی باید، غیرت، ایستادگی و اخلاق آنان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

حامد جولایی تاکید کرد: ما آنگونه که شایسته بود، قدردان نعمت بزرگ استقلال، آزادی و اقتدار نظام اسلامی که حاصل خون شهدا و ایثارگران است، نبوده‌ایم و این حضور و دیدارها، تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس امام شهدا و شهیدان است.

وی با اشاره به اینکه این سه شهید از افتخارات استان کردستان و شهرستان کامیاران هستند، گفت: خانواده‌های شهدا، حق بزرگی بر گردن نظام و مردم دارند، چرا که عزیزانشان را در راه به ثمر رسیدن انقلاب تقدیم کردند و همنشینی با خانواده شهدا از افتخارات مسئولان است.

در پایان این دیدار، مسئولان با حضور در مزار شهداء با عطرافشانی و تقدیم گل به شهیدان 8 سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار