حجت الاسلام محمدی در خطبه‌های نماز جمعه ابهر:

موشک بالستیک عماد، پایه های استکبار جهانی را لرزاند

آزمایش موشک دوربرد عماد علاوه بر توانایی ها و قابلیت های تخصصی خود پیامی برای سایر کشورهای جهان داشت
کد خبر: ۸۵۸۱۵۸۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر و امام جمعه موقت در خطبه های نمازجمعه این هفته ابهرضمن  توصیه به رعایت تقوای الهی با اشاره به خطبه 21نهج البلاغه گفت: بى گمان پايان کار (رستاخيز و قيامت و بهشت و دوزخ) در برابر شما است و عوامل مرگ، پيوسته شما را به پيش مى راند. سبکبار شويد تا به قافله برسيد! چرا که پيشينيان را براى رسيدن بازماندگان، نگه داشته اند! (و همه، در يک زمان، محشور خواهيد شد.)
حجت الاسلام محمدی در ادامه  افزود: حساب و کتاب قیامت حتمی و همگانی است، شایددر این دنیا بتوانیم یکدیگر را فریب بدهیم اما در قیامت خداوند هشت شاهد دارد که یکی از همین شاهدان اعضا و جوارح انسان به عنوان ماموران مخفی الهی است.
خطیب موقت نمازجمعه ابهر در خطبه های دوم نمازجمعه ضمن اشاره به رخداد و مسائل روز تصریح کرد: آزمایش موشک دور برد عماد علاوه بر توانایی ها و قابلیت های تخصصی خود پیامی برای سایر کشورهای جهان داشت .
وی در ادامه با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام حسین همدانی افزود: سردار همدانی که از فرماندهان و مستشاران نظامی سپاه محسوب می شد که از مدافعان حریم حضرت زینب (س) در سوریه و یک عمر در خدمت نظام و انقلاب بود.
حجت الاسلام محمدی در  خطبه دوم نماز جمعه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن مام محرم الحرام در توصیه به عزاداران و هیات های مذهبی گفت: مجالس اهل بیت علیهم السلام باید بدور از بدعتها بوده و مغایر با مسائل شرعی نباشد.
وی درپایان با یادآوری سفارش امام حسین (ع) در آخرین سفر خود به محمد حنفی گفت: احیاءامربه معروف و نهی ازمنکر ،اقامه نماز به عنوان خیمه وستون دین اسلام از اهداف قیام امام حسین (ع)بودکه از درس ها و عبرت های عاشورا محسوب میشود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار