جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی کادوس رشت با اشاره به نشانه هایی از نفوذ آمریکا در کشورمان گفت: بسیجیان باید در گفتن حرف حق و درخواست از مسئولان برای تغییر و اصلاح رفتارشان پافشاری کنند.
کد خبر: ۸۵۸۱۶۰۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

زینب نوروزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه چهره آمریکا در دنیا و بویژه در منطقه ما، مخدوش شده است، اظهارکرد: آمریکا برای به دست آوردن وجهه خود در منطقه به دنبال نفوذ در ایران و رابطه با ماست.

وی با تاکید براینکه بسیجی ها باید در زمینه نفوذ آمریکا و خطرات آن برای کشور روشنگری کنند، افزود: صحبت تلفنی با رئیس جمهور آمریکا، دست دادن وزیر خارجه و کمک های دارویی به یمن که به درخواست آمریکائی ها بازگردانده شد، نشانه هایی از نفوذ آمریکا را مشخص می کند.

جانشین خواهربسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی کادوس رشت گفت: مطالبه گری از مسئولان، صدور بیانیه و برپایی کرسی های روشنگری، راهکاری برای افزایش بصیرت وروشنگری جامعه و به ویژه دانشجویان است.

زینب نوروزی تصریح کرد: بسیجی ها باید سخنان مقام معظم رهبری را همواره مدنظر داشته و درهمان راستا حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه در مطالبه گری از مسئولان نباید نا امید شد، افزود: پافشاری بر گفتن حرف حق و درخواست از مسئولان برای تغییر و اصلاح در رفتارشان لازم است از سوی بسیجیان انجام شود.

ارسال نظرات