امام جمعه اردکان :

در هیچ شرایطی در برابر آمریکای جنایتکار تسلیم نخواهیم شد

امام جمعه اردکان با اشاره به آموختن درس ایستادگی در برابر مستکبران از قیام عاشورا گفت: در هیچ شرایطی چه پیش از برجام و چه پس از آن در برابر آمریکای جنایتکار تسلیم نخواهیم شد .
کد خبر: ۸۵۸۱۶۱۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام ماه محرم گفت : باید قدر مجالس عزای امام حسین (علیه السلام) را بدانیم.

وی افزود: این مجالس پشتوانه ملتی است که پرچم عدالتخواهی را برداشته است.

امام جمعه اردکان با اشاره به برگزاری مراسمات مختلف و گسترده در سطح شهرستان گفت: باید تلاش کنیم که کیفیت این مجالس را بالاتر ببریم تا مردم با معارف و احکام دین بیشتر آشنا شوند .

حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر گفت: ما از امام حسین (علیه السلام) شعار " هیهات من الذله " را آموخته ایم و از محرم و عاشورا درس ایستادگی در برابر ظالمان و مستکبران را فرا گرفته ایم .

وی افزود: ما از امام حسین (علیه السلام) آموخته ایم که عزت و آزادی ما با هیچ چیزی قابل معاوضه و معامله نیست.

خطیب جمعه اردکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار مسئولان و مدیران صدا و سیما با مقام معظم رهبری اظهار داشت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جنگ نرم دشمن برای تغییر باورهای مردم هشدار دادند و پیشنهاد کردند برای رو کردن دست تبلیغات دروغین دشمن مقایسه ای بشود بین کشور ایران که حدود چهل سال است تسلیم استکبار نشده است با برخی از کشورهای دیگر که در این مدت تسلیم استکبار و آمریکا شده اند تا ببینیم تفاوت کجاست و آیا امروز آنها عزیزند یا ما ؟ آیا امروز ایران امنیت دارد یا آنها ؟

حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر تصریح کرد: ما از طرف عزاداران و عاشقان حضرت امام حسین (علیه السلام) اعلام می کنیم که در هیچ شرایطی چه پیش از برجام و چه پس از برجام در برابر مستکبران جهان و بویژه آمریکای جنایتکار تسلیم نخواهیم شد و این کمترین درسی است که از کربلا و عاشورا گرفته ایم .

گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر ، بیان اهمیت این فریضه الهی و لزوم توجه به آن از دیگر مباحثی بود که امام جمعه اردکان به آنها پرداخت .

ارسال نظرات
آخرین اخبار