هدف از دوران هشت سال دفاع مقدس اجرای امر به معروف و نهی از منکر بود که ملت ایران و رزمندگان اسلام در این دفاع مجاهدت کرده و در این راه نیز شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردند.
کد خبر: ۸۵۸۱۶۹۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در همایش امر به‌ معروف و نهی از منکر گفت: انقلاب اسلامی ایران با هدف اجرای احکام الهی و فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به پیروزی رسید.

سردار جهانبخش کرمی افزود: پس از دوران هشت سال دفاع مقدس نیز ملت ایران در همه صحنه‌ها و شرایط حساس نظام جمهوری اسلامی ایران مجاهدت کرده‌اند

سردار کرمی اظهار داشت: ملت ولایت مدار، شهیدپرور، شجاع و انقلابی کشورمان در جبهه‌ها مجاهدت کرده و در هر زمانی گوش به فرمان ولایت فقیه هستند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در اجرای امر به معروف و نهی از منکر همانند حماسه خرمشهر و شلمچه در صحنه هستند، ابراز داشت: بنا به فرمایش امام علی(ع) جهاد در راه خداوند متعال قطره‌ای در مقابل امر به معروف و نهی از منکر است.

کرمی در ادامه بیان داشت: امروز دشمنان با به راه انداختن جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به فکر ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: ملت ایران با مجاهدت اجازه نمی‌دهند دشمن در جبهه جنگ نرم در کشورمان نفوذ فرهنگی، فکری و سیاسی داشته باشد.

ارسال نظرات