مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان مرکزی :

اعزام 18 هزار و 400 دانش آموز استان مرکزی به مناطق عملیاتی

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله(ره) استان مرکزی گفت: تا پایان اعزام های دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس 18 هزار و 400 دانش آموز استان را به این مناطق اعزام خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۵۸۱۷۲۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، سعید فرامرزی  با بیان اینکه اردوهای دانش آموزی استان مرکزی از 11 مهرماه آغاز شده است افزود: تاکنون موفق شدیم شش کاروان از استان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام کنیم که در مجموع شامل 1523 دانش آموز است.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله(ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه هر کاروان شامل شش اتوبوس است گفت: در این شش کاروان به ترتیب 211, 235, 243, 329, 212 و 293 دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند.
 
وی ادامه داد: از این تعدادی که به اردوهای راهیان نور دانش آموزی اعزام شده اند همگی شامل برادران می شوند و اردوهای دانش آموزی خواهران نیز از ششم آبان ماه آغاز می شود.
 
فرامرزی با بیان اینکه این اردوها سه روزه برگزار شده است افزود: یادمان های اروند, شلمچه, شهدای هویزه, معراج شهدای محمودوند و فتح المبین از یادمان هایی هستند که مورد بازدید دانش آموزان قرار می گیرند.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله(ره) استان مرکزی گفت: در برنامه ریزی های سازمان مقرر شده است تا 18 هزار و 400 دانش آموز استان را به مناطق عملیاتی اعزام کنیم که از این تعداد 16 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور و 2400 دانش آموز نیز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات