مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: تا اوایل آذرماه 70 هزار دانش آموز از یادمان های هشت سال دفاع مقدس استان آذربایجان غربی بازدید خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۸۱۷۲۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، حسنعلی چراغی گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته استان آذربایجان غربی یکی از مقاصد زائران راهیان نور دانش آموزی است.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی در استان از شهریور ماه آغاز شده است و تاکنون 3461 نفر را به سرزمین های نور اعزام کرده ایم.
 
وی با بیان اینکه مرحله دوم اعزام های ما از شنبه 25 مهرماه آغاز می شود ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها باید تا اوایل آذر ماه 70 هزار نفر از یادمان های استان آذربایجان غربی بازدید کنند.
 
چراغی افزود: از این تعداد 30 هزار دانش آموز مربوط به خود استان آذربایجان غربی است که از یادمان های استان بازدید خواهند کرد.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: همچنین قرار است 30 هزار دانش آموز از استان آذربایجان شرقی و 10 هزار دانش آموز از استان اردبیل برای بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به استان سفر کنند.
 
وی با اشاره به اینکه از این تعداد نیمی را خواهران و نیمی دیگر را برادران تشکیل می دهند اضافه کرد: این اردوهای عموما یک روزه و دو روزه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات