مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: پیش بینی می شود امسال 40 هزار دانش آموز استان کرمانشاه از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب و جنوب کشور بازدید کنند .
کد خبر: ۸۵۸۱۷۶۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، سرهنگ علی یوسفی راد گفت: مرحله اول اردوهای راهیان نور دانش آموزی در استان کرمانشاه از یازدهم مهر آغاز شده است و پیش بینی می شود امسال در مجموع 40 هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام شوند.
وی ادامه داد: مقصد اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان کرمانشاه مناطق عملیاتی غرب می باشد اما بخشی از دانش آموزان هم به جنوب اعزام خواهند شد.
یوسفی راد شرکت در رزم نمایش با افلاکیان را یکی از برنامه های فرهنگی برای دانش آموزان دانست و گفت: این رزم نمایش هر شب در پادگان توحید کرمانشاه برای دانش آموزان اجرا می شود.
وی بیان داشت : علاوه بر دانش آموزان کرمانشاهی مناطق عملیاتی استان کرمانشاه میزبان دانش آموزان دیگر استانها از جمله گلستان، گیلان، تهران و همدان است .
این مسئول، نابودي ايمان نسل جدید را هدف دشمن در جنگ نرم دانسته و ابراز داشت: دشمن با ابزارها و سلاح هاي جديد به ميدان آمده پس بايد با تأسي به شهدا براي حركت در مسير آنها سعي و تلاش كرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات