خبرهای داغ:
حجت الاسلام پناهیان گفت: امام حسین (ع) با آوردن زنان در میدان مبارزه عطوفت را به میدان آورد حضرت زینب (س) در عین اینکه یک خواهر و مادر فداکار، فرزند امام و مملو از عطوفت و احساس بود که به یاری از امام زمانش آمد.
کد خبر: ۸۵۸۱۷۹۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام پناهیان درهمایش شیر خوارگان حسینی در حسینیه جماران بیرجند با بیان رشادت ها و ایثارگری های امام حسین (ع) و فرزندانش اظهار داشت: رفتار فرزندان امام حسین (ع) نشان از تربیت الهی بود که این طور به تاریخ درس الهی، آزادگی و ایثار دادند.

پیروان حسین(ع) زندگی زیر پرچم ستم را ذلت می دانند

وی بیان کرد: ما از امام حسین و خانواده ایشان آموختیم که در پیشگاه خداوند تسلیم محض باشیم ، در دفاع از دین هیچ گونه اما و اگر نیاوریم ، حضور زن مسلمان و با حجاب وعفیف که هرگز از جامعه جدا نیست و در اشاعه دین اسلام در تمام عرصه ها نقش اساسی دارد.

حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: امام حسین (ع) با آوردن زنان در میدان مبارزه عطوفت را به میدان آورد حضرت زینب (س) در عین اینکه یک خواهر و مادر فداکار، فرزند امام و مملو از عطوفت و احساس بود که به یاری از امام زمانش آمد.

وی خاطر نشان کرد: اهمیت مسئله حجاب را امام حسین (ع) در کربلا نشان داد وحضرت زینب(س) همچون شیر زنی با حضور در میدان مبارزه عزت، حیا، حجاب را حفظ و پاسداری کرد ومانع از کشف حجاب زنان و دختران توسط کافران شد.

حجت الاسلام پناهیان تصریح کرد: تجمع ملت ایران در این روز به عشق امام و خانوادنش واینکه به امام زمام (عج) و دنیا بگویند آقا جان ما به پیروی از امام حسین (ع) در رکاب شما و آماده خدمت به شما هستیم و از ارزش های اسلام کوتاه نمی آییم چرا که ما پیروان حسینیم که زندگی زیر پرچم ستم را ذلت می دید.

وی افزود: امروز ملت ایران تحت امر ولی مسلمین از دستاوردهای بلند انقلاب و اسلام و زحمات امام امت پاسداری خواهد کرد و اجازه نخواهد داد مستکبران نحس عالم به این کشور پا بگذارند و به اهداف شوم خود برسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها