امام‌جمعه نمین:

اجازه تعددی مسئولان از خط و خطوط شهدا را نخواهیم داد

مسئولان در خدمتگزاری به ملت باید از هرگونه سیاست‌بازی و حزب‌بازی فاصله گرفته و باید به فکر اهداف شهدا باشند و نخواهیم گذاشت مسئولی از خط و خطوط شهدا تعددی کند.
کد خبر: ۸۵۸۱۸۰۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت‌الاسلام صفر یوسف زاده، امام‌جمعه نمین در یادواره شهدای بسیج مهندسین و یادواره سرلشکر پاسدار شهید حسین همدانی در مسجد جامع نمین اظهار کرد: در زیارت عاشورا مسیر زندگی انسان مشخص‌شده و شهدا با توسل و چنگ زدن به آن توانستند به جایگاه والای شهادت برسند.

وی گفت: مسئولان باید خط و خطوط خود را از زیارت عاشورا گرفته و در جهت خدمت به مردم گام بردارند.

امام‌جمعه نمین افزود: مسئولانی که با افراد بدتر از ابلیس دست داده و با رفتارها و اعمال خود سیاسی بازی می‌کنند، این رفتار آن‌ها هیچ سنخیتی با مضامین زیارت عاشورا ندارد.

وی با اشاره به اینکه برخی مسئولان که اشتباهات خود را توجیه کرده و آن را آداب اسلامی می‌دانند، اظهار کرد: توحید و استکبارستیزی نشان از آداب اسلامی دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین یوسف زاده بیان کرد: شهدا جان دادند اما در حال حاضر مسئولان پوز داده و فخرفروشی می‌کنند.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی روی کار آمده تا زمینه‌ساز قیام امام زمان (ع) شود اما برخی مسئولان با سوءاستفاده از جایگاه خود قدرت‌نمایی می‌کنند.

امام‌جمعه نمین افزود: مسئولان در انتصابات نباید سیاست‌بازی و حزب‌بازی کرده و اصل خدمت به مردم را به فراموشی بسپارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین یوسف زاده با اشاره به اینکه از مسئولانی که در مسیر مشخص و معین و برای خدمت به مردم گام بردارند، حمایت خواهیم کرد، افزود: مسئولان باید به فکر اهداف شهدا بوده و نخواهیم گذاشت مسئولی از خط و خطوط شهدا تعددی کند.

وی بیان کرد: برای انقلاب اسلامی خون‌ها و هزینه‌های سنگینی داده‌شده، اما بعد از 37 سال نباید دیگر هزینه‌ای پرداخت شود و این هزینه دادن‌ها به خاطر وجود برخی مسئولان سست‌عنصر است.

فرمانده سپاه نمین نیز پیش‌ازاین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج مهندسین و سرلشگر پاسدار شهید حسین همدانی اظهار کرد: راه شهدا سالیان سال است که تداوم داشته و شهید همدانی به تأسی از فرمانده خود حضرت عباس (ع) تا پای جان در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) پیش رفت.

سرهنگ حسین ایرانی گفت: بسیج و سپاه نخواهد گذاشت تا ایده و تفکر شهدا در زمین بماند و تا آخر راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

پخش کلیپ، قرائت دعای عاشورا، مداحی و احسان و پذیرایی از شرکت کنندگان با صبحانه از دیگر برنامه های این یادواره بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار