رئیس اداره آموزش و پرورش کاشمر بیان داشت: ارزش و بزرگی زن در عفاف و حجاب اوست
کد خبر: ۸۵۸۱۸۱۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ایرج سعادتمند در نهضت بزرگ " ما زنده ایم" که با هدف شناخت منزلت و مقام زن مسلمان، دستیابی به حس مسئولیت‌پذیری زن مسلمان، تقویت ایثار و از خودگذشتگی او، به همت حوزه مقاومت امام صادق (ع) بسیج دانش آموزی شهرستان کاشمر و همکاری آموزش و پرورش شهرستان در دانشگاه پیام نور کاشمر برگزار شد، با اشاره به فلسفه اسلام درباره حجاب گفت: ارزش و بزرگی زن در عفاف و حجاب او می‌باشد.

وی ادامه داد: فلسفه حجاب در اسلام خیلی زیبا بیان شده، گوهر هر چه ارزشمندتر باشد صدف آن محکمتر است، لذا ارزش زن به حجاب و عفاف اوست که این را خودش باید حفظ کند.

وی با اشاره به معضلات بدحجابی و آسیب های آن در جامعه گفت: وقتی یک خانم در بیرون از منزل حجاب و عفاف نداشته باشد این خانم مورد هجمه نگاه های شوم و تعرض دیگران قرار میگیرد و امنیت جامعه و خانواده به خطر می افتد پس اگر می‌خواهیم بهداشت روانی جامعه پایدار و برقرار باشد باید به عفاف و حجاب توجه شود .

لازم به ذکر است که در نهضت «ما زنده‌ایم» تلاش می‌شود شخصیت والای معصومه آباد از اسرای دفاع مقدس به دانش‌آموزان دختر معرفی شود.

معصومه آباد از جمله افرادی است که چهار سال از عمر خود را با حفظ عفت و در اسارت گذراند و شکنجه‌ها و مشکلات بسیاری را تحمل کرد ولی حاضر نشد حجاب خود را کنار بگذارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها