خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف شاهرود خبر داد؛

اجتماع لبیک یاحسین (ع) در شاهرود برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان شاهرود از برگزاری اجتماع لبیک یاحسین (ع) در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۱۸۱۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، با بیان این خبر افزود: ویژه برنامه لبیک یاحسین (ع) با هدف فضاسازی و ایجاد شور حسینی درآغاز ماه محرم وهمچنین اعلام آمادگی عمومی برای تجدید بیعت با آرمان های حسینی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مجیدی ادامه داد: این ویژه برنامه بامشارکت فرمانداری، شهرداری، کانون بسیج مداحان و بسیج هنرمندان، جهادکشاورزی و هیئات مذهبی در روز جمعه مصادف با دومین روز ماه محرم الحرام ساعت 15 بعدازظهر در میدان الغدیر برگزار می شود.

وی درخصوص برنامه های این مراسم نیزگفت: نمایش کاروان نمادین اباعبدالله الحسین(ع) یکی از برنامه هایی است که همراه با نمایش تعزیه اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام مجیدی اهتزاز پرچم بزرگ عزا در میدان الغدیر، سخنرانی و مداحی را از دیگر برنامه های این مراسم عنوان کرد.

وی افزود: روز هشتم محرم نیز همایشی تحت عنوان احلی من العسل در حرم شهدای گمنام برگزار می شود که در این مراسم اجتماع نوجوانان را به یاد نوجوان کربلا یعنی حضرت قاسم بن الحسن(ع) خواهیم داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود درخصوص این ویژه برنامه ها گفت: درکنار عزاداری که در قالب هیئات مذهبی و مساجد و تکایا صورت می گیرد چنین برنامه هایی به ایجاد شور حسینی بیشتر که مقدمه شعورحسینی است کمک شایانی خواهدکرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها