خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه گفت: ما با گردشگر و گردشگری مخالف نیستیم، بلکه با تزریق بی‌حجابی و بدحجابی مخالفیم و از مسئولان امر انتظار داریم جلوی کارهایی که بی‌حجابی را وارد شهرستان می‌کند، بگیرند.
کد خبر: ۸۵۸۱۸۶۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام غلامرضا مرتضائی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه شهر حاجی‌آباد با تسلیت ایام محرم اظهارداشت: در جلسات عزاداری اهل بیت(ع) با وضو وارد شوید، زیرا در این جلسات ذکر خدا و اهل بیت(ع) گفته می‌شود و وضو قلب انسان را روشن و نورانی می‌کند.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه مجالس اهل بیت(ع) شفای سینه‌ها است، خاطرنشان کرد: مجالس عزاداری اهل بیت(ع) به خصوص سیدالشهدا(ع) عمر انسان را زیاد می‌کند و به مال و اولاد انسان برکت می‌دهد.

مرتضائی‌نیا با اشاره به هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان بیان داشت: مهمترین عامل در تربیت و پیشرفت تحصیلی فرزندان ارتباط اولیا با معلمان و مدرسه است.

وی با تسلیت شهادت سردار همدانی به دست گروهک تروریستی داعش گفت: دشمنان نظام و استکبار جهانی بدانند که نظام جمهوری اسلامی ایران از این سرداران و مستشاران دفاع مقدس زیاد دارد و امثال اینها جانشان را در راه دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام تقدیم می‌کنند.

مرتضائی‌نیا با اشاره به آزمایش موشک دوربرد عماد تصریح کرد: این موفقیت حاصل تلاش‌های شهیدانی همچون تهرانی‌مقدم و متخصصان داخلی ما در وزارت دفاع است.

خطیب جمعه زیرکوه افزود: پرتاب این موشک پیام‌هایی دارد که تغییر معادله قدرت در جنوب غرب آسیا و پاسخ به ادعاهای اخیر آمریکا که وضعیت تدافعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زیر سؤال می‌برد، دو پیام مهم پرتاب موشک عماد بود.

وی تأکید کرد: آمریکایی‌ها بدانند که ایران اسلامی مجهز است و هر کجا و هر کسی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند، نیروهای نظامی ما آماده‌اند تا پاسخ قاطع و محکمی به آنها بدهند.

امام جمعه زیرکوه با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان رسانه ملی، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار کلیدی‌ترین مواضع و اهداف جمهوری اسلامی ایران را به خصوص در مقابله با جنگ نرم دشمن و تفرقه‌افکنی‌های دشمنان بیان کردند.

مرتضائی‌نیا تأکید کرد: اختلاف‌افکنی میان مردم، تزریق روحیه یأس و ناامیدی در جامعه، بی‌تفاوت کردن جوانان نسبت به مسائل مهم کشور و بحرانی نشان دادن اوضاع کشور با دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی از اهداف مهم امروز دشمنان نظام است.

خطیب جمعه زیرکوه با اشاره به تلاش دشمنان برای بحرانی نشان دادن اوضاع کشور به خصوص بعد از برجام اذعان داشت: اقتصاد کشور ما اقتصاد مقاومتی است و ما رهبری بصیر و آگاه داریم که بصیرانه همه اهداف و حرکات دشمن را رصد می‌کنند و هر کجا لازم باشد پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمنان می‌دهند.

مرتضائی‌نیا با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر دو واجب فراموش شده‌اند و اگر شما بدانید که در مسیر سیدالشهدا (ع) گام بر می‌دارید و حرکت می‌کنید شبانه‌روز در راه احیای این امر واجب تلاش خواهید کرد.

امام جمعه زیرکوه به مسائل مطرح شده در خصوص کویر نوردی اخیر در این شهرستان اشاره کرد و خاطرنشان کرد:شهرستان زیرکوه، شهرستانی با سابقه فرهنگی و مذهبی بالا و زادگاه عالمان و بزرگان بسیاری است، به همین منظور از مسئولان می‌خواهیم قبل از ورود گروه‌های گردشگری به این شهرستان مسائل فرهنگی را مدنظر قرار دهند و در مورد مسائل فرهنگی تذکر دهند.

وی تأکید کرد: ما با گردشگر و گردشگری مخالف نیستیم، بلکه با تزریق بی‌حجابی و بدحجابی مخالفیم و از مسئولان امر انتظار داریم جلوی کارهایی که بی‌حجابی را وارد شهرستان می‌کند، بگیرند.

گفتنی است پس از اقامه نماز جمعه نماز گزاران به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در راهپیمایی میثاق با اباعبدالله الحسین (ع) شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها