خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:

توجه به فرهنگ حسینی برای مقابله با گروهک‌های تکفیری راه‌گشا است

توجه به فرهنگ حسینی برای مقابله با گروهک‌های تکفیری و سلفی راه‌گشا است، و انقلاب اسلامی برای رفع ظلم صورت گرفته در کشورهای مسلمان که بر اثر فعالیت گروهک‌های تکفیری به وجود آمده تلاش می‌کند.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۱۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تععالی فرجه الشریف) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با اشاره به شهادت مدافع حرم اهل بیت (ع) از استان قزوین اظهار کرد: این شهید با ایثار خون خود درس لزوم استمرار ایستادگی در برابر ظلم و تلاش برای جامعه مسلمین را به جامعه داد.

وی بیان کرد: شهید رسول پورمراد به عنوان نخستین شهید مدافع حرم اهل بیت) ع) از استان قزوین است که می‌تواند سرآغازی برای رشادت‌های گسترده رزمندگان مستشاری جمهوری اسلامی ایران در شکست گروهک‌های تکفیری باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  حضرت صاحب‌الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین عنوان کرد: شهادت رسول پورمراد یادآوری رشادت ایثارگران و شهدای استان قزوین در دوران دفاع مقدس بود که با نثار خون خود زمینه آزادی و سربلندی جامعه را فراهم کردند.

این مسئول ادامه داد: شهید پورمراد همزمان با آغاز ماه محرم در راه پاسداری و حفاظت از حرم عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) به شهادت رسید که جایگاه معنوی بسیاری بلندی دارد.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: فرزندان انقلاب اسلامی در لباس پاسداری سپاه صاحب‌الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به طور داوطلبانه به جبهه‌های مختلف برای مقابله با گروهک‌های تکفیری اعزام می‌شوند.

معبودی مطرح کرد: نیروهایی که از استان قزوین و سایر استان‌های جمهوری اسلامی ایران به جبهه‌های یاد شده اعزام می‌شوند مانند دوران دفاع مقدس ضمن رساندن پیام انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم، اقدامات لازم را برای سرکوب کردن تمام گروهک‌های تکفیری مانند داعش انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهید پورمراد بار دیگر فضای استان قزوین را معطر به بوی شهدا کرد که برای قشرهای مختلف مردمی یادآور روزهای دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی در نبرد با رژیم پهلوی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین با بیان اینکه توجه به فرهنگ حسینی برای مقابله با گروهک‌های تکفیری و سلفی راه‌گشا است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای رفع شبهات دینی و ظلم صورت گرفته در کشورهای مسلمان که بر اثر فعالیت گروهک‌های تکفیری به وجود آمده تلاش می‌کند.

حجت الاسلام معبودی تأکید کرد: تلاش رزمندگان سپاه صاحب‌الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین برای حضور در اقدامات مستشاری علیه گروهک‌های تکفیری قابل تقدیر و ارزنده است و می‌تواند علاوه بر آزادی کشور مسلمان سوریه در تضعیف نظام استکبار نیز مؤثر و مفید باشد.

1011/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها