معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: عمل به وصیت نامه های شهدا مسیری برای پیروزی در برابر دشمنان است.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۲۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهارمین یادواره شهدای روستای شهوار قدیم، گفت: عمل به وصیت نامه های شهدا مسیری برای پیروزی در برابر دشمنانی است که  چشم طمع به کشور و قصد نابودی و به فساد کشیدن جوانان و نوجوانان ما را دارند.

سردار انگالی معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهارمین یادواره شهدای روستای شهوار قدیم، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به برکت عاشورا و نهضت امام حسین(ع) بود، نهضتی که پس از انحرافات بزرگی که در مسیر حرکت اسلام در یک فاصله زمانی کوتاه ایجاد شده بود و می رفت نهال نوپای اسلام خشکانده شود بوسیله امام حسین(ع) آبیاری شد.

وی، افزود: حادثه عاشورا یک حرکت مداوم و مستمر است که در طول تاریخ جریان دارد درواقع هر زمانی که اسلام به فداکاری نیاز داشت دوستداران و رهروان امام حسین(ع) برای فداکاری و ایثارگری قدم جلو گذاشتند و اسلام را زنده کردند و ما امشب در این محفل و مجلس جمع شده ایم که یاد و خاطره شهیدانی را گرامی بداریم که به تعصی از امام حسین (ع) و تداوم راه سرخ شهیدان کربلا جان خود را تقدیم کردند.

سردار انگالی، اظهار داشت: در حال حاضر در سراسر این مملکت در تکایا، حسینیه ها و خیابان ها با راه اندازی هیئت ها یاد و خاطره امام حسین(ع) و یاران باوفایشان را زنده نگاه می دارند و این یک حرکت ارزشی و بیانگر عشق و محبت دوستداران اهل بیت است.

وی ایثارگری، شهادت طلبی، استقامت و پایداری، حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، شناخت دوست و دشمن را از درس های عاشورا عنوان کرد و بیان داشت: مهمترین پیامی که انقلاب امام حسین(ع) برای ما داشت این بود که هر زمان اسلام احتیاج به فداکاری داشت دوستداران و عاشقان جان خود را برای زنده نگاه داشتن دین اسلام و قرآن فدا کردند.

سردار انگالی با بیان اینکه در پیچ و خم زندگی نباید از اصل انقلاب و و ارزش ها غافل شویم گفت: ما بعنوان شیعیان امام حسین(ع) و دوستداران آن حضرت و وارثان شهدا باید هوشیار باشیم و موقعیت ها را درک کنیم یکی از اصلی ترین سفارشات شهدا برای ما  اطاعت از ولایت فقیه است و مطلب دوم حفظ ارزش های انقلاب و نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: عمل به وصیت نامه های شهدا مسیری برای پیروزی در برابر دشمنانی است که  چشم طمع به کشور و قصد نابودی و به فساد کشیدن جوانان و نوجوانان ما را دارند و وظیفه ما در این خصوص اشاعه تفکر و فرهنگ شهادت برای نسل جدید در این مملکت است.

وی، خاطر نشان کرد:هر چه ما داریم از برکت خون شهدا است باید یاد شهیدان را پاس بداریم ، سه قشر می توانند در قیامت ما را شفاعت کنند که یکی از آنها شهدا هستند پس در این ایام سوگواری محرم یادآوری یاد و خاطره شهدا می تواند در شفاعت شما میسر باشد.

لازم به ذکر است در این یادواره پخش کلیپ اجرای نمایش شهید توسط گروه انگاره و در پایان تجلیل از خانواده شش شهید روستا صورت گرفت.

ارسال نظرات