خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی در رزمایش فدائیان ولایت بوئین زهرا گفت: بسیجیان ما با اقتدا به امام حسین (ع) با دشمن مبارزه خواهند کرد و تن به ذلت نخواهند داد.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۲۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، حجت الاسلام علی معبودی در رزمایش اقتدار فدائیان ولایت بوئین زهرا در مراسم صبحگاه نظامی به سخنرانی پرداخت.

وی عاشورا را یک دانشگاه بزرگ دانست و گفت: هرکس وارد این دانشگاه شود تربیت اسلامی می شود همان دانشگاهی که حبیب بن مظاهر را تربیت کرد.

حجت الاسلام معبودی فرهنگ عاشورا را فرهنگ ایستادگی و مقاومت برشمرد و افزود: فرهنگ عاشورا ایستادگی در برابر ظلم و ستم است و تن دادن به ذلت و خواری نیست و امروز مذاکره با آمریکا همان تن دادن به ذلت است.

وی اظهار داشت: امام حسین (ع) به ما یاد داد جماعت اندکی که حق باشد نباید از جماعت کثیری که باطل است بترسد و باید با آنها مقابله نماید.

حجت الاسلام معبودی امام حسین (ع) را پیروز واقعی عاشورا دانست و ابراز داشت: هرچه زمان می گذرد لشگریان امام حسین (ع) بیشتر می شود و حتی کسانی که مسلمان نیستند به ایشان اقتدا می کنند و این نشانه پیروزی امام حسین (ع) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با اشاره به اینکه مصالحه حق و باطل محال است خاطرنشان کرد: امکان ندارد حق و باطل در کنار یکدیگر قرار بگیرد و دست دادن با ظالمان جایز نیست.

وی ادامه داد: ما امروز به تبعیت از امام حسین (ع) با آمریکای جنایتکار مقابله خواهیم کرد چون چنگال آمریکا به خون هزاران انسان پاک آلوده است.

حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه اگر به آمریکا اعتماد کنیم سیلی خواهیم خورد افزود:ما با تمام توان در برابر استکبار و در راس آمریکای جنایتکار خواهیم ایستاد و هرگز اجازه نخواهیم داد که آمریکا دوباره به این کشور بازگردد.

وی با اشاره به اینکه روحیه انقلابی گری همچنان در بین بسیجیان زنده است تاکید کرد: دوستداران انقلاب اسلامی در دنیا بدانند که بسیجیان ما با روحیه انقلابی خود آمریکا را زمین خواهند زد و اگر کوچکترین غلطی از آنها سر بزند ما پایگاههای آمریکا را در تمام دنیا به آتش خواهیم کشید.

2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها