خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز اسارت معصومه آباد در طبس دانش آموزان دختر بسیجی در تجمعی با عنوان نهضت "ما زنده ایم" با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، شرکت کردند.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۳۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد جواد زنجانی طبسی در تجمع دانش آموزی با عنوان نهضت ما زنده ایم، که به مناسبت 23 مهر ماه سالروز اسارت معصومه آباد و احیای امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزارشد، اظهار داشت: بسیج، مفهومی عمیق است و ویژگی های خاصی دارد که باید شناخته شود.


وی با بیان اینکه دانش آموزان بسیجی باید به هدف و عمق کار خود واقف باشند، در خصوص بسیج، و ویژگی های جوان موفق از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: بسیج نماد تمام خوبی هاست و حرکت آن در مسیر آگاهی بخشی است.

وی افزود : احساسات آمیخته با عقلانیت، عملگرایی همراه با آرمان گرایی ، نگاه به آینده، مکتبی بودن، ولایت پذیری، اخلاص دینی، تواضع و فروتنی، غیرت دینی، حسن خلق و شجاعت از ویژگی های بسیجی واقعی است.

حجت الاسلام زنجانی طبسی همچنین دارا بودن انگیزه، بصیرت دینی، همت بلند، جرأت اقدام، اعتماد به نفس، فهم درست از موقعیت کشور، اعتقاد به شعار "ما می توانیم"، امید به آینده روشن و قاطعیت در برابر دشمنان داخلی و خارجی را به عنوان ویژگی های شاخص یک جوان بسیجی موفق، از دیدگاه مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: جوانان بسیجی باید انگیزه وسیع داشته باشند و نیز بتوانند عمق مطالب و اتفاقات روز را درک و آن را تجزیه و تحلیل کنند.


سرهنگ صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس نیز در این مراسم با قرائت گوشه هایی از کتاب "من زنده ام"، به قلم معصومه آباد گفت: "من زنده ام" شرح حال و خاطرات دختر جوان 17 ساله ایست که برای دفاع از کیان مملکت و پاسداری از نهال نورسته انقلاب پا در جبهه های نبرد حق علیه باطل گذاشته بود و این کتاب می تواند راهنمای خوبی برای زنان و دختران سرزمینمان باشد.

گفتنی است کتاب "من زنده ام"، مورد تایید مقام معظم رهبری بوده و به عنوان کتاب برتر سال 1393 انتخاب شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها