امام جمعه شهرستان میناب، افزود: ماه محرم ضرورتی برای آسیب شناسی و گند زدایی از پیکره دین و اجتماع است.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۶۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسمین معتمدی فر امام جمعه شهرستان میناب در جمع طلایه داران تبلیع شهرستان میناب با بیان اینکه ماه محرم باید از دید یک ضرورت به آن نگریسته شود گفت: ماه محرم ضرورتی برای آسیب شناسی و گند زدایی از پیکره دین و اجتماع است.

خطیب جمعه شهرستان میناب اظهار داشت: اعتقادات ،احکام و اخلاق یکی از اساسی ترین مشخصه هایی است که یک طلایه دار تبلیغ باید در بازگو نمود و تبین آن در جامعه توجه خاصی داشته باشد.

معتمدی فر تاکید کرد: دشمن از طریق جنگ نرم و اشاعه انواع تهاجم های فرهنگی و معضلات اجتماعی در پی ایجاد رسوخ در پیکره دین و اجتماع می باشد لذا طلایه داران و سفیران تبلغ با آسیب شناسی این معضلات را گند زدایی کنند.

وی با بیان اینکه یک مبلغ باید در بازگو کردن مطالب تجزیه و تحلیل و تطبیق مطالب مدنظر قرار دهد گفت: متاسفانه برخی با بیان مطالب خرافی در ایام سوگواری سالار شهیدان ظاهر می شوند لذا وظیفه یک سفیر تبلیغ این است که با رعایت تجزیه و تحلیل و تطبیق مطالب آسیب شناسی کند.

ترویج امر به معروف و نهی از منکر ،حجاب و پوشش اسلامی ،آگاهی و بصیرت افزایی جوانان از معضلات طلاق ،مواد مخدر و دیگر مواردی که دشمن در پی ضربه زدن بر پیکره دین و اجتماع می باشد مواردی است که امام جمعه شهرستان میناب تاکید بر رعایت و آسیب شناسی آن توسط مبلغین در اجتماع نمود.

                                                                                                                        

ارسال نظرات