رزمايش شهرستان منوجان

نمايش اقتدار بسيجيان شهرستان منوجان در جنوب كرمان

به گزارش خبرگزاري یبسيج سپاه ثارالله كرمان از منوجان، عصر روز جمعه با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه و جمعی از بسیجیان، رزمایش الی بیت‌المقدس در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۸۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
ارسال گزارش تصويري رزمايش بسيجيان شهرستان منوجان به خبرگزاري بسيج سپاه ثارالله كرمان :رزمایش الی بیت‌المقدس در منوجان برگزار شد + تصاویر

رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور پرشور بسیجیان در منوجان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: رزمایش الی بیت‌المقدس در منوجان برگزار شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاري یبسيج سپاه ثارالله كرمان  از منوجان، عصر روز جمعه با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه و جمعی از بسیجیان، رزمایش الی بیت‌المقدس در این شهرستان برگزار شد.

علی مطهری از یادگاران دوران دفاع مقدس در حاشیه برگزاری این رزمایش با تسلیت فرا‌رسیدن ایام ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان ابا‌عبدالله‌الحسین(ع) اظهار داشت: حضور شما بسیجیان در این رزمایش انسان را به یاد اعزام‌های دوران دفاع مقدس می‌اندازد.

وی بیان داشت: حضور بسیجیان، پرچم‌های برافراشته و چفیه‌های آن‌ها در خیابان‌های شهرستان منوجان صحنه‌های بسیار زیبایی را از دوران دفاع مقدس ترسیم می‌کند که یادآور آن روزهای هشت سال دفاع مقدس است.

رزمنده دفاع مقدس افزود: اگر امروز رزمایش برگزار می‌کنیم و امنیت و آرامش داریم، تمامی آن‌ها مدیون و مرهون خون شهیدان است.

وی ابراز داشت: شهداء از هستی خودشان گذشتند و هدیه‌ای بسیار گرانبها که امنیت و آرامش است را به ما تقدیم کردند و ما

باید قدردان تلاش‌های آن‌ها باشیم.

مطهری با اشاره به اهداف این رزمایش عنوان داشت: این رزمایش دارای اهدافی از جمله نمایش اقتدار نیروهای بسیحی، ارتقاء سطح امنیت و آرامش در جامعه و همچنین بازدارندگی در برابر دشمنان است.

وی با اشاره به جنایت‌های آمریکا در طول چندین دهه اخیر تصریح کرد: آمریکای جنایتکار در حوزه نظامی نمی‌تواند کاری را انجام دهد، بلکه از زوایای دیگری از جمله سیاسی، اقتصادی، رخنه‌های فرهنگی استفاده می‌کند که مسئولان باید در این زمینه‌ها هوشیار باشند و همچنین باید مردم و جوانان را نسبت به مسائل سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تقویت کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار