به گزارش خبرگزاري یبسيج سپاه ثارالله كرمان از منوجان، عصر روز جمعه با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه و جمعی از بسیجیان، رزمایش الی بیت‌المقدس در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۸۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
ارسال گزارش تصويري رزمايش بسيجيان شهرستان منوجان به خبرگزاري بسيج سپاه ثارالله كرمان :رزمایش الی بیت‌المقدس در منوجان برگزار شد + تصاویر

رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور پرشور بسیجیان در منوجان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: رزمایش الی بیت‌المقدس در منوجان برگزار شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاري یبسيج سپاه ثارالله كرمان  از منوجان، عصر روز جمعه با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه و جمعی از بسیجیان، رزمایش الی بیت‌المقدس در این شهرستان برگزار شد.

علی مطهری از یادگاران دوران دفاع مقدس در حاشیه برگزاری این رزمایش با تسلیت فرا‌رسیدن ایام ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان ابا‌عبدالله‌الحسین(ع) اظهار داشت: حضور شما بسیجیان در این رزمایش انسان را به یاد اعزام‌های دوران دفاع مقدس می‌اندازد.

وی بیان داشت: حضور بسیجیان، پرچم‌های برافراشته و چفیه‌های آن‌ها در خیابان‌های شهرستان منوجان صحنه‌های بسیار زیبایی را از دوران دفاع مقدس ترسیم می‌کند که یادآور آن روزهای هشت سال دفاع مقدس است.

رزمنده دفاع مقدس افزود: اگر امروز رزمایش برگزار می‌کنیم و امنیت و آرامش داریم، تمامی آن‌ها مدیون و مرهون خون شهیدان است.

وی ابراز داشت: شهداء از هستی خودشان گذشتند و هدیه‌ای بسیار گرانبها که امنیت و آرامش است را به ما تقدیم کردند و ما

باید قدردان تلاش‌های آن‌ها باشیم.

مطهری با اشاره به اهداف این رزمایش عنوان داشت: این رزمایش دارای اهدافی از جمله نمایش اقتدار نیروهای بسیحی، ارتقاء سطح امنیت و آرامش در جامعه و همچنین بازدارندگی در برابر دشمنان است.

وی با اشاره به جنایت‌های آمریکا در طول چندین دهه اخیر تصریح کرد: آمریکای جنایتکار در حوزه نظامی نمی‌تواند کاری را انجام دهد، بلکه از زوایای دیگری از جمله سیاسی، اقتصادی، رخنه‌های فرهنگی استفاده می‌کند که مسئولان باید در این زمینه‌ها هوشیار باشند و همچنین باید مردم و جوانان را نسبت به مسائل سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تقویت کرد.

 

ارسال نظرات