به همت پایگاه بسیج شهید حسینعلی پیشقدم و هیئت طیبین، مراسم ویژه دهه اول محرم در اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۹۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان در این مراسم با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم اظهار داشت: ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان، بهترین فرصت در جهت تبیین ارزش های اسلامی در جامعه و نقش قیام عاشورا در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی است.

اسماعیل احمدی عنوان کرد: نهضت عاشورا بهترین الگوی امر به معروف و نهی از منکر است و همه باید برای ترویج این الگوی سعی و تلاش کنیم.

وی بیان کرد:یکی از اهداف اساسی از قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر است، کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند از زمره صالحان و مومنان هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان ادامه داد: در ماه محرم فضای معنوی مطلوبی بر جامعه حاکم و سبب ایجاد و بازسازی اخلاق و معنویت در جامعه می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ؛ ماه محرم را بستری برای تقویت عقاید و باورهای دینی خواند و گفت: ماه محرم از مهمترین ظرفیت‌هایی است که می توانیم به موضوع امر به معروف ونهی از منکر بپردازیم و بهره لازم را ببریم.

وی با بیان اینکه ایام ماه محرم بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی است، بیان کرد: محرم ماهی است که تبلور ایثار، شهادت، شجاعت و جانبازی در راه خداست و دلهای مومنان در این ماه آکنده از شور و حال دیگری می شود.

احمدی اضافه کرد: قیام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برای احیای دوباره اسلام ناب محمدی بود و تاریخ اسلام هرگز عظمت و شکوه شهدای این روز را فراموش نخواهد نکرد.

ارسال نظرات