خبرهای داغ:
حجت الاسلام جعفر رعایتی گفت : عده ای امروز به دنبال فراموشی ارزشهای انقلاب هستند واگر تحریف به جایی برسد که آنچه در دین نبود وارد دین شود بعضی ها می گویند که امام هم در اندیشه رابطه با امریکا بود.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۹۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا صبح امروزدر مراسم یادبود سردار شهید حسین همدانی و شهدای مدافع حرم استان گلستان اظهار کرد : شهید همدانی در سال های دفاع مقدس جانانه جنگید و زندگی خود را خرج انقلاب کرد و با اینکه چند سالی را اضافه تر خدمت کرده بود در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی درادامه افزود :آنچه که حائز اهمیت می باشد این است که انقلابی که درایران به وجود آمد فقط برای پایان دادن به نظام شاهنشاهی نبود بلکه به گفته امام (ره) این انقلاب باید زمینه ساز و مقدمه انقلاب امام زمان (عج) باشد.

رعایتی با اشاره به اینکه یکی از اصولی که برای انقلاب تعریف شده است اصل استکبار ستیزی است و گفت : امروز وظیفه سنگینی را بر دوش می کشیم زیرا اگر بنا باشد این اصل را فراموش کنیم دشمنانی که می خواهند ریشه انقلاب را بزنند به آرزوی خود خواهند رسید.

حجت الاسلام رعایتی درادامه افزود : امروز ایران اسلامی در جایگاهی است که حتی ابرقدرت های شرق و غرب و مدعیانی که بهترین سلاح های جنگی را دراختیار دارند از روی ناتوانی اذعان می کنند که اگر می توانستیم تمام پیچ و مهره های هسته را باز می کردیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا همچنین اذعان کرد : در زمانی، وقتی ما وهابیت را یزیدیان زمان معرفی کردیم عده ای ما را افراطی خطاب کردند ولی حادثه منا که در آن حجاج بیت الله الحرام از تشنگی جان دادند نشان داد ثابت کرد که داعش واقعا زائیده تفکر وهابیت و آل سعود است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید براینکه امروز دشمن از راه فرهنگی در صدد است تا اندیشه ها و راه امام را تحریف کند گفت : عده ای امروز به دنبال فراموشی ارزشهای انقلاب هستند واگر تحریف به جایی برسد که آنچه در دین نبود وارد دین شود بعضی ها می گویند که امام هم در اندیشه رابطه با امریکا بود.

حجت الاسلام رعایتی در پایان خاطر نشان کرد : هرکجا که مسلمانان شکست خوردند به دلیل نبود و یا تبعیت نکردن از رهبر دینی بود و امروز عامل پیروزی ما ولایت فقیه است و اگر قرار است لبیکی گفته شود آن لبیک به امام خامنه ای است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها