سردار شریف:

برخی هنگام احساس خطر سر از اروپا و آمریکا در می‌آورند،

فرمانده سپاه رفسنجان منظم، مرتب و مستحکم کار این رزمایش را انجام داده و این نظم و انضباط باید به ستاد کل منعکس شود، اظهار داشت: خیر و برکت این تجمع با وجود عظمت امام حسین (ع) دوچندان می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۹۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

سردار شریف:
برخی هنگام احساس خطر سر از اروپا و آمریکا در می‌آورند

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه گفت: برخی هنگام احساس خطر سر از اروپا و آمریکا در می‌آورند، اما این مردم مظلوم هستند که پا به رکاب اسلام و رهبر انقلاب هستند.

خبرگزاری فارس: برخی هنگام احساس خطر سر از اروپا و آمریکا در می‌آورند

به گزارش ارسالي به خبرگزاري بسيج سپاه ثارالله استان كرمان: سردار رمضان شریف    در جمع بسیجیان رفسنجان با بیان اینکه فرمانده سپاه رفسنجان منظم، مرتب و مستحکم کار این رزمایش را انجام داده و این نظم و انضباط باید به ستاد کل منعکس شود، اظهار داشت: خیر و برکت این تجمع با وجود عظمت امام حسین (ع) دوچندان می‌شود.

وی با بیان اینکه عظمت شیعه مربوط به مکتب امام حسین (ع) و فرهنگ اهل بیت (ع) است، تصریح کرد: پیشکسوتان خاطرات بسیار ارزشمندی از نحوه شکل‌گیری سپاه و نحوه حضور در دفاع مقدس و... کوله‌بار تجربیات ارزشمندی هستند که باید از این ذخایر ارزشمند بهره بگیریم.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این رزمایش‌ها بستر انتقال این تجربه ارزشمند را فراهم می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی 37 سال قبل به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی بنیانگذاری شد و تئوری و نظریه جدیدی برای اداره جامعه بشریت مطرح شد ما به‌ عنوان تئوری ولایت فقیه و اداره زندگی مردم بر مبنای اجتماع دینی و شرعی و قرآن کریم به وجود آمد، جامعه‌ای نمونه و الگو و الهام‌بخش را برای جامعه بشری که از مکاسب ذهنی و دست‌ساز شرق و غرب به وجود آمده بود را نجات داد.

هراس شرق و غرب از گفتمان انقلاب اسلامی

وی بیان کرد: در شکل‌گیری انقلاب اسلامی آمریکا و شوروی با ظهور و بروز انقلاب به مبارزه برخاستند و آنها احساس کردند، فکر نو و حرف جدید که با حرف‌های بشری تا آن روز سازگاری ندارد، اعلام وجود کرده است.

شریف ادامه داد: 37 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد، تازه می‌فهمیم چرا آنها آن موقع در هر دو قطب قدرت به مقابله با انقلاب برخاستند، آنها هراسشان از گفتمان انقلاب اسلامی بود، همان اتفاقی که امروز افتاده است.

وی اذعان کرد: دشمن خیلی تلاش کرد در 37 ساله گذشته برای مقابله با انقلاب اسلامی و ملت ایران و فرهنگ تشیع کاری از پیش ببرد، اما موفق نشد.

آل سعود با تشر رهبری دست و پای خود را جمع کرد

وی با اشاره به اینکه دشمنان زیادی امروز دنبال تخریب حرم زینب (س) بودند و چهار سال در دروازه‌های دمشق توسط هزاران تروریست از انسان‌های جاهل مجهز به پیچیده‌ترین تجهیزات بر دروازه‌های دمشق کوبیدند، افزود: اما پاسداران انقلاب اسلامی سربلند و سرافرازند، وقتی که دو ماه از شروع ناآرامی‌های سوریه گذشته بود، مقام معظم رهبر در سالگرد ارتحال امام راحل اعلام کردند، مردم و دولت سوریه مقاومت می‌کنند و خط مقاومت در هم نمی‌شکند، وارد این میدان شدند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسداران به برکت اخلاص و صفای باطن خود و ایثارگری خود و گوش به فرمان بودن خودشان اجازه نداند که حرف دشمنان به ثمر بنشیند و حرف ولی فقیه به زمین بماند، همان ولی فقیه که فرمودند «آن چنان سیلی به صدام بزنیم که نتواند از جای خود بلند شود».

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت ما بعد از بیش از 20 سال از جنگ وقتی پیک و استخوان‌های غواصان می‌رسد از آنها استقبال می‌کنند و پیام این است که راه حق ادامه دارد و ملت یک‌پارچه گوش به فرمان رهبری هستند.

این مسئول بیان کرد: آل سعود فکر می‌کرد با بمباران می‌تواند سری در سرها بلند کند، وقتی فاجعه منا رخ داد، حاضر به همکاری نبود و اجازه نمی‌داد به جنازه قربانیان رسیدگی شود، اما مقام معظم رهبری تشر زدند و آل سعود دست و پای خود را جمع کرد و بزرگ‌ترهای او هم دست و پای خودشان را جمع کردند.

شریف افزود: این اقتدار و عظمت و جایگاه محصول عمل ما به فرهنگ اهل بیت (ع) برای انجام تکلیف است، همان کاری که در دوران مقدس کردیم و توطئه‌های رنگارنگ دشمنان در 37 سال گذشته را خنثی کردیم.

مسئول روابط عمومی سپاه اذعان کرد: امروز با درایت و فهم بیشتر از مسائل توانستیم، مرزهای انقلاب اسلامی را توسعه داده و دل‌های زیادی را معطوف به پیام و گفتمان انقلاب اسلامی کنیم.

برخی هنگام احساس خطر سر از اروپا و آمریکا در می‌آورند

وی افزود: این الهام‌بخشی جلوی بخش عمده‌ای از توطئه‌های دشمن را می‌تواند بگیرد، حضور بسیجیان در این رزمایش‌ها را نباید دست کم گرفت، دشمن به شدت رصد می‌کند که کی مردم و بسیجیان ما روح ناامیدی در آنها ایجاد می‌شود.

شریف تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند وحدت و یکپارچگی ما را به هر بهانه‌ای بگیرند، یک روز به بهانه مذاکرات، یک روز برجام یک روز سوریه، اما این ملت رهبر دارد هر چه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه تدابیر رهبری به آن برسد، درست است.

وی ادامه داد: نیاز به جر و بحث در کشور نیست، دشمن تلاش دارد همه نگاه‌ها را به درگیری‌های داخلی و بگو مگوهای بی‌اثر وا دارد، باید حواسمان باشد که دشمن می‌خواهد، فکر خود را القا کند و در سایه حاشیه‌سازی‌ها به هدف خود برسد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: نباید به خودمان مشغول باشیم، زیرا دشمن سناریوسازی می‌کند و ذهن جوانان ما را تخریب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ماهواره می‌خواهد چهره منحوس پهلوی را زنده کند، گفت: ضد‌انقلاب‌ها و روشن‌فکرنماها کجا بودند، وقتی این بسیجیان لاغر اندام در برابر نظام سراپا مسلح ایستادند و مردانه خاک ایران را نجات دادند، اینکه رهبری این قدر تاکید دارند، نیروهای با ایمان باانگیزه جامعه را تشویق کنید، درست است.

شریف عنوان کرد: برخی هنگام احساس خطر سر از اروپا و آمریکا در می‌آورند، اما این مردم مظلوم هستند که پا به رکاب انقلاب اسلامی هستند.

وی اذعان کرد: بسیار تاسف‌بار است، کسی که جان خود را در راه انقلاب داده، چشمش را باز کند و ببیند، کسانی که از این امنیت استفاده می‌کنند، اما لگدی به کسانی می‌زنند که سرمایه اصلی نظام هستند، مسئولان و مردم به این نکته ظریف توجه کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید برای رفع بیکاری بکوشند، بیکاری هم دشمن این ملت است.

وی با بیان اینکه مردم رفسنجان مردمی متدین با ایمان و دوست‌دار انقلاب هستند، عنوان کرد: بیش از یک هزار شهید افتخار این شهرستان است ما به اندازه یکی از مراکز استان‌ها شهید دادیم، هزاران آزاده و ایثارگر داریم که پابه‌رکابان رهبری هستند، نکند شهر ما مورد بی‌مهری قرار گیرد و با بزرگ کردن بعضی اخبار بی‌پایه و اساس چهره این شهر مومن خدشه‌دار شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه تاکید کرد: با طراحی بزرگ فرهنگی چهره این شهر را به عنوان یک شهر مومن به جامعه جهانی بشناسیم، روحانیت برجسته امروز کشور در این شهر منبر داشتند و همین بنیه قوی موجب شد ما هزاران رزمنده را به جبهه‌ها بفرستیم و چهره‌های نورانی برجسته از این شهر تقدیم انقلاب اسلامی کنیم.

شریف متذکر شد: ما مثل دوران دفاع مقدس دست خالی نیستیم ما به داشته‌های خود مغرور نیستیم، اما هیچ لحظه‌ای برای توانمند کردن بینه دفاع کشور از دست ندادیم.

وی گفت: همه تلاش کردند در حوزه دانش و تسلحیات حرکات الهام‌بخشی به سایر نقاط صادر کنیم، آینده از آن مومنان است و آل سعود در مقابل جوانان یمن و رژیم صهیونیستی در مقابل جوانان فلسطین شکست می‌خورند.

ارسال نظرات