خبرهای داغ:
به همت دانشگاه علوم پزشکی صورت می‎گیرد:

آموزش نیروهای بسیجی سفیران سلامت دراستان گلستان

معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: 10 بسیجی به عنوان سفیران سلامت توسط هسته‎های آموزشی هر شهرستان برای کنترل بیماریها قلبی و عروقی و سیاست‎های ابلاغی جمعیت فراخوانی کرده است.
کد خبر: ۸۵۸۲۰۷۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید مهدی صداقت پیش از ظهر امروز در کارگروه سلامت استان گلستان خاطرنشان کرد: کنترل بیماری‎های قلبی و عروقی و سیاست‎های جمعیتی که توسط مقام مظعم رهبری ابلاغ شده است از مهمترین برنامه ما در استان گلستان و به ویژه در شهرستان‎های گنبد کاووس، کلاله، مینودشت و علی آباد کتول است که در این راستا برا اساس تفاهم نامه‎ای با مسئولان بسیج جامعه پزشکی و معاونین بهداشت دانشگاه علوم پزشکی به بسیجیان ارائه خدمات می‎دهیم.

وی تصریح کرد: در مرحله نخست معاونت فنی 10 بسیجی را به عنوان سفیران سلامت توسط هسته‎های آموزشی هر شهرستان برای کنترول بیماریها قلبی و عروقی و سیاست‎های ابلاغی جمعیت فراخوانی کرده است.

معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه در سال‎های گذشته مربیان بسیجی در راستای ارتقاء سلامت آموزش داده می‎شد، ابراز داشت: این افراد بعد از دوره آموزشی مطالب آموزشی را به رده‎های پایگاهی در بسیج انتقال می‎دهند.

صداقت با بیان اینکه معضلات بیماری‎های قلبی و عروقی بر کسی پوشیده نیست، افزود: در راستای آموزش یک تکلیف 40 تا 50 صفحه‎ای برای کنترول بیماریهای عروقی و قلبی و سیاست‎های علوم پزشکی در حوزه بهداشت تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار