خبرهای داغ:
در اتوبان قزوین – تهران

واژگونی نیسان حامل کپسول های اکسیژن، 30 مصدوم برجا گذاشت

اورژانس از چهار پایگاه، به یاری مصدومان شتافت
کد خبر: ۸۵۸۲۱۰۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
تصادف زنجیره ای اتومبیل ها، در نیمه شب 24 مهر 1394 در اتوبان قزوینتهران، بدون داشتن فوتی، تعدادی مصدوم برجا گذاشت و باعث شد که اورژانس استان قزوین از چهار پایگاه فوریت های پزشکی به یاری مصدومان شتافت.
به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین ، علی فخّار سلیمانی مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه با بیان اینکه هر گاه کوچک ترین بارندگی آغاز می شود، جدا از خوشحالی بابت نزول رحمت الهی، جاده های تاریک و شلوغ، رانندگی های عجولانه و رعایت نکردن قانون، تردد برخی اتومبیل های غیراستاندارد و عوامل دیگر، کارشناسان و تکنسین های اورژانس را نگران می کند؛ اظهار کرد: در اینگونه مواقع، عوامل اورژانس طبق تجربه می دانند، حادثه یا حوادثی، مانند: تصادف های زنجیره ای اتومبیل ها، در راه است که نمونه آن، نیمه شب گذشته، در اتوبان قزوین – تهران(لاین
 جنوبی بعد از پُل دانشگاه آزاد) اتفاق افتاد.
سلیمانی، عنوان کرد: در این حادثه، با توجه به بارندگی و لغزنده بودن جاده، خودروی نیسان حامل بار کپسول اکسیژن واژگون شد و متعاقب آن، خودروهای متعددی با یکدیگر برخورد کردند.
وی با گفتن اینکه تماس های متعدد مردم با شماره 115 اورژانس، زنگ خطری را برای کارکنان اورژانس به صدا درآورد، زیرا این موضوع، نشان از وسعت حادثه داشت؛ اظهار کرد: به همین خاطر در همان لحظات اول، علاوه بر اتوبوس آمبولانس اورژانس، از چهار پایگاه فوریت های پزشکی، آمبولانس ها اعزام شدند. وی ادامه داد که یک دستگاه آمبولانس هم از هلال احمر اعزام شد.
 بنا به اظهار این مقام مسؤول، در ارزیابی اولیه محل حادثه مشخص شد تعداد 30 تن  از سرنشینان  خودروها دچار آسیب و جراحت شده اند که ضمن مداوای سرپایی یک تن از مصدومان، 15 تن از آنان به مرکز آموزشی – درمانی شهید رجایی و 14 تن دیگر به بیمارستان تأمین اجتماعی (رازی) در قزوین اعزام شدند.

 

 

1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار