خبرهای داغ:
استاندار سمنان گفت: طرح جامع و طرح تفضیلی، هویت و شناسنامه شهرها تلقی می شود.
کد خبر: ۸۵۸۲۱۲۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، محمد وکیلی در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی استان سمنان با اشاره به اینکه طرح جامع و طرح تفضیلی هویت و شناسنامه شهرها محسوب می شود و باید به آن مفهوم نگاه جامعی داشته باشیم، اظهار داشت: اگر طرحی به تصویب رسید و قطعی شد، همه باید به حفاظت و اجرای آن پایبند باشیم تا خدشه ای به آن وارد نیاید.

استاندار سمنان بر توجه بیشتر به مسائل جمعیتی و مد نظر قرار گرفتن جمعیت در حال حاضر در طرح، توجه به بحث حریم خصوصاً حریم راه ها و حریم رودخانه ها و عدم ساخت و ساز در حریم ها تأکید کرد و افزود: در طرح جامع باید حریمها با دقت رعایت گردد و دستگاه های اجرایی، فرمانداریها و شهرداریها سازمان آب و راه و ترابری باید در این زمینه حساس باشند.

وکیلی همچنین بر مسائل حوادث غیرمترقبه و توجه به مسائل پدافند غیرعامل و توجه به ساخت و سازها تأکید کرد.

استاندار سمنان همچنین در خصوص طرح جامع مهدیشهر از معاون عمرانی خواست با برگزاری جلسه شورای ترافیک و مشاور فرایند مسائل ترافیکی و کمربندی مهدیشهر پیگیری و بررسی شود.

استاندار سمنان همچنین بر ایجاد مجتمع اداری با رعایت و ضوابط ساخت و ساز بر اساس استانداردها، توجه به سیمای شهر مهدیشهر در طرح جامع مهدیشهر تأکید کرد.

وی ضمن اشاره به تصویب طرح جامع شهر مهدیشهر گفت: با اجرای این طرح خدمت دیگری به مردم ارائه و شاهد رشد و توسعه بیشتر این منطقه باشیم.

همچنین در این جلسه نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه مطالبی در خصوص اجرای مناسب طرح جامع شهر مهدیشهر و معاون امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استان نقطه نظرات خود را در خصوص این طرح بیان کردند.

در این جلسه طرح توسعه و عمران جامع شهر مهدیشهر توسط مهندسین مشاور طرح معماری محیط مورد تشریح و تصویب قرا رگرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها