خبرهای داغ:

قیام اباعبدا...الحسین(ع) مفهوم الفبای اسلام + تصاویر

مسئول دفتر امام جمعه سربیشه با بیان اینکه اگر قیام اباعبدا...الحسین(ع) نبود ما از الفبای اسلام چیزی نمی فهمیدیم گفت: قیام اباعبدا...الحسین(ع) یک قیام تاریخی بود که اگر این قیام نبود ما راه را گم می کردیم.
کد خبر: ۸۵۸۲۲۳۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام راستگو، مسئول دفتر امام جمعه سربیشه در جمع عزاداران حسینی گفت: با اینکه تمامی اهل بیت(ع) حاجت روا بودند ولی تنها سه نفر باب الحوائج نام گرفتند و آن سه تن وجود نازنین موسی بن جعفر(ع)، حضرت اباالفضل عباس(ع) و سومین شیرخواره امام حسین(ع) حضرت علی اصغر(ع) است.

وی ادامه داد: بنا به فرموده پیامبر(ص) یک محبت مخفی در عمق جان مردم نسبت به اباعبدا...الحسین(ع) هست و می توان گفت که امروز حسین بن علی (ع) مربوط به ما شیعه ها نیست بلکه عشق به مولا را تمام مرزهای کشور فرا گرفته است.

مسئول دفتر امام جمعه سربیشه علت قیام اباعبدا...الحسین(ع) را حاکمیت فرد شراب خواری مثل یزید خواند و اظهار داشت: حکومت یزید هیچ فرقی با اسلام آمریکایی نمی کند و باید مواظب بود که تاریخ تکرار نشود.

وی با اشاره به اینکه اگر قیام اباعبدا...الحسین(ع) نبود ما از الفبای اسلام چیزی نمی فهمیدیم گفت: قیام اباعبدا...الحسین(ع) یک قیام تاریخی بود که اگر این قیام نبود ما راه را گم می کردیم و باید به خود بالید که شیعه هستیم و حسین بن علی(ع) را داریم.

حجت الاسلام راستگو عنوان کرد: تمام مشکلات جامعه اسلامی در پرتو امر به معروف و نهی از منکر حل می شود و شیعه امام حسین (ع) نباید سکوت کند و از چیزی هراس داشته باشد.

مراسم شیرخوارگان حسینی در شهرستان سربیشه که از طرف پایگاه های مقاومت بسیج شهری، هیئت رزمندگان اسلام، کانون مهر بانوان و کانون مسجد علی ابن ابی طالب(ع) در محل مسجد علی ابی طالب(ع) برگزار شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار