خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب مطرح کرد؛

احیای فریضه امر به معروف و نهی منکر علت اصلی قیام امام حسین (ع)

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را فلسفه وجودی و علت اصلی قیام امام حسین (ع) ذکر کرد.
کد خبر: ۸۵۸۲۲۸۸
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، سرهنگ قنبری در تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر سرپل ذهاب گفت: احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر برای مقابله با توطئه های دشمنان و جلوگیری از گسترش فرهنگ غلط اروپایی و ترویج فساد در جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
وی امام حسین (ع) را بزرگترین طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر توصیف کرد و اظهارداشت: مردم مهمترین و اصلی ترین نقش را در نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر دارند و باید با الگوپذیری از ارزشهای دینی به ویژه قیام کربلا سعی در اجرای صحیح این دو فریضه مهم و اساسی اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی بیان کرد: قیام با شمشیر عالی ترین و پرفضیلت ترین مرحله از مراحل امر به معروف و نهی از منکر است که امام حسین (ع) نسبت به آن اقدام کرد.
امام جمعه موقت شهرستان سرپل ذهاب نیز گفت: نقش بی بدیل عاشورا و تاثیر پذیری مردم از این واقعه در تبیین اهداف امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موثر است.
حجت الاسلام هوشنگ کریمی افزود: تبیین و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نیازمند فرهنگ سازی مناسب و اصولی و مشارکت و همراهی مردم و مسئولان است.
در پایان این آیین از آمران به معروف و جمعی از خبرنگاران فعال سرپل ذهابی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر با اهدای هدایایی تجلیل شد.
ارسال نظرات